Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zomer kiekjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• zomer kiekjes

1

2

3

Re: zomer kiekjes

anaisje, ik ben wel nieuwsgierig met welke lens je fotografeert
    je foto's zijn altijd schitterend van compo en vooral licht
    ik zie weinig of geen schaduwen
    gebruik je een reflectie scherm?
    moet wel zeggen dat ik absoluut niet op de hoogte ben van portretfotografie maar ben fan van je foto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door padeveje Bekijk bericht
      anaisje, ik ben wel nieuwsgierig met welke lens je fotografeert
      je foto's zijn altijd schitterend van compo en vooral licht
      ik zie weinig of geen schaduwen
      gebruik je een reflectie scherm?
      moet wel zeggen dat ik absoluut niet op de hoogte ben van portretfotografie maar ben fan van je foto's
      Hoop dat je het tegen mij 'Silvia' had want er staat anaisje?
      Zo ja, wel deze foto's zijn genomen op vakantie met mijn oude toestel, toen had ik een nikon d70 lens 28-80mm een vrij oud toestel dus. Nu heb ik de nikon d700 24-70mm een hemels van verschil. Zelf vind ik deze ook wel vrij goed gelukt hoor. Heb zeker geen reflectiescherm gebruikt, daar ga ik niet mee rondlopen als ik op vakantie ben en gewoon tussendoor wat fotookes neem.
      Blij dat je fan ben!
      Met welk toestel en lens trek jij?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Silvia Bekijk bericht
        Hoop dat je het tegen mij 'Silvia' had want er staat anaisje?
        Zo ja, wel deze foto's zijn genomen op vakantie met mijn oude toestel, toen had ik een nikon d70 lens 28-80mm een vrij oud toestel dus. Nu heb ik de nikon d700 24-70mm een hemels van verschil. Zelf vind ik deze ook wel vrij goed gelukt hoor. Heb zeker geen reflectiescherm gebruikt, daar ga ik niet mee rondlopen als ik op vakantie ben en gewoon tussendoor wat fotookes neem.
        Blij dat je fan ben!
        Met welk toestel en lens trek jij?
        Oeps sorry, had juist foto's van anaisje bekeken.
        Vandaar de vergissing, vooral nr2 trok mijn aandacht vanwege de mooie belichting.
        Ik fotografeer nog met een instapmodel, de D60 met een 18-200 of een bigma 50-500
        Tot hiertoe ben ik daar zeer tevreden over alhoewel ik besef dat ik later best over stap op een recenter toestel met meer mogelijkheden.

Comment

Vind vooral de eerste mooi, met als bedenking dat grote broer nog heel wat te stellen zal
          krijgen met zusjelief.

Comment

Sylvia, weer heel mooie kiekjes,ik vind de eerste de mooiste, de tweede heeft een beetje drukke achtergrond,zou eens proberen om te zetten naar zw-w hier ik denk dat dit de foto beter zal maken ivm de achtergrond.De derde vind ik het minste,beetje druk,maar het zijn dan ook momentopnames he! Wel heel leuke compo hoor Grtjes Francine
            Zo veel mensen, zoveel meningen
            Groetjes Francine

Comment

weer een heel mooie reeks.
              vraag me alleen af, waar de schaduw van de jongen op de eerste foto is gebleven.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                weer een heel mooie reeks.
                vraag me alleen af, waar de schaduw van de jongen op de eerste foto is gebleven.
                grt,bouk.
                Hey,
                schadow is een beetje vermengd met de schaduw van het meiske hé, heb er zeker niets aan gedaan om hem weg te krijgen!!

Comment

Silvia, Silvia, wat een mooie beelden, mooie kleuren, mooi scherp.
                  En wat ben ik JALOERS, twee van de drie van mijn bengeltjes willen niet meer op de foto. Hopelijk veranderen ze nog van gedacht
                  Zodat ik kan blijven oefenen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door steenkst Bekijk bericht
                    Silvia, Silvia, wat een mooie beelden, mooie kleuren, mooi scherp.
                    En wat ben ik JALOERS, twee van de drie van mijn bengeltjes willen niet meer op de foto. Hopelijk veranderen ze nog van gedacht
                    Zodat ik kan blijven oefenen.
                    als je hen soms gewoon helemaal hun ding laat doen hé, dan geven ze wel vlug toe hoor. Hier springt mijn zoontje nogal eens graag in de lucht, of heeft hij wel eens graag de boxhandschoenen aandoen. En dan kan ik ook wel eens vlugger iets vragen dat ik graag heb, en mijn dochtertje, tja zij staat gewoon heel graag voor de camera

Comment

Heel mooie tweede De derde is progressiever van standpunt, kan dit zeer waarderen zoals hier is gepresenteerd
                      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Heel mooie kinderfoto's!
                        Groetjes Marieke
                        Canon EOS 50 D met Sigma DC 18-200mm f/3.5-6.3 OS Canon
                        - Compact Camera Olympus U850SW

Comment

knappe foto's

alleen de eerste had ik zelf een groter diafragma gekozen om de achtergrond wazig te krijgen.
                          dit is natuurlijk persoonlijke smaak he
                          een pessimist is een optimist met ervaring.
                          Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
                          Pentax k-3II en nog meer glas

Comment

Working...
                          X