Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
anaisje, ik ben wel nieuwsgierig met welke lens je fotografeert
je foto's zijn altijd schitterend van compo en vooral licht
ik zie weinig of geen schaduwen
gebruik je een reflectie scherm?
moet wel zeggen dat ik absoluut niet op de hoogte ben van portretfotografie maar ben fan van je foto's
anaisje, ik ben wel nieuwsgierig met welke lens je fotografeert
je foto's zijn altijd schitterend van compo en vooral licht
ik zie weinig of geen schaduwen
gebruik je een reflectie scherm?
moet wel zeggen dat ik absoluut niet op de hoogte ben van portretfotografie maar ben fan van je foto's
Hoop dat je het tegen mij 'Silvia' had want er staat anaisje?
Zo ja, wel deze foto's zijn genomen op vakantie met mijn oude toestel, toen had ik een nikon d70 lens 28-80mm een vrij oud toestel dus. Nu heb ik de nikon d700 24-70mm een hemels van verschil. Zelf vind ik deze ook wel vrij goed gelukt hoor. Heb zeker geen reflectiescherm gebruikt, daar ga ik niet mee rondlopen als ik op vakantie ben en gewoon tussendoor wat fotookes neem.
Blij dat je fan ben!
Met welk toestel en lens trek jij?
Hoop dat je het tegen mij 'Silvia' had want er staat anaisje?
Zo ja, wel deze foto's zijn genomen op vakantie met mijn oude toestel, toen had ik een nikon d70 lens 28-80mm een vrij oud toestel dus. Nu heb ik de nikon d700 24-70mm een hemels van verschil. Zelf vind ik deze ook wel vrij goed gelukt hoor. Heb zeker geen reflectiescherm gebruikt, daar ga ik niet mee rondlopen als ik op vakantie ben en gewoon tussendoor wat fotookes neem.
Blij dat je fan ben!
Met welk toestel en lens trek jij?
Oeps sorry, had juist foto's van anaisje bekeken.
Vandaar de vergissing, vooral nr2 trok mijn aandacht vanwege de mooie belichting.
Ik fotografeer nog met een instapmodel, de D60 met een 18-200 of een bigma 50-500
Tot hiertoe ben ik daar zeer tevreden over alhoewel ik besef dat ik later best over stap op een recenter toestel met meer mogelijkheden.
Sylvia, weer heel mooie kiekjes,ik vind de eerste de mooiste, de tweede heeft een beetje drukke achtergrond,zou eens proberen om te zetten naar zw-w hier ik denk dat dit de foto beter zal maken ivm de achtergrond.De derde vind ik het minste,beetje druk,maar het zijn dan ook momentopnames he! Wel heel leuke compo hoor Grtjes Francine
Silvia, Silvia, wat een mooie beelden, mooie kleuren, mooi scherp.
En wat ben ik JALOERS, twee van de drie van mijn bengeltjes willen niet meer op de foto. Hopelijk veranderen ze nog van gedacht
Zodat ik kan blijven oefenen.
Silvia, Silvia, wat een mooie beelden, mooie kleuren, mooi scherp.
En wat ben ik JALOERS, twee van de drie van mijn bengeltjes willen niet meer op de foto. Hopelijk veranderen ze nog van gedacht
Zodat ik kan blijven oefenen.
als je hen soms gewoon helemaal hun ding laat doen hé, dan geven ze wel vlug toe hoor. Hier springt mijn zoontje nogal eens graag in de lucht, of heeft hij wel eens graag de boxhandschoenen aandoen. En dan kan ik ook wel eens vlugger iets vragen dat ik graag heb, en mijn dochtertje, tja zij staat gewoon heel graag voor de camera
Comment