Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ons kleindochter

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ons kleindochter

    Deze foto is gemaakt net na een huilbui. Buiten met een heel stevige zon aan de hemel en niet voorbereid.

    Bedankt voor het kijken
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

  • #2
    Re: Ons kleindochter

    Gaafffffffffffffffffffff
    Wat een schatje en een mooie foto
    Proficiat
    grt,
    Pimpeltje
    Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
    Pimpel

    Comment


    • #3
      Re: Ons kleindochter

      Hallo Anaisje,


      Ondanks de moeilijke omstandigheden KNAP.

      Misschien op letten om op ooghoogte te gaan zitten. Ik vind dat persoonlijk wel mooier. Maar natuurlijk moet het ook mogelijk zijn, hé.

      Ik weet hoe moeilijk het is om kinderen op foto te zetten...Als je ze "dwingt" of ze zien de camera komt er vaak een geforceerde geposeerde foto uit.
      Ik heb zelf 2 zoontjes (6 & 8) en het is me nog niet echt gelukt de laatste tijd om schone foto's te trekken. Van zodra (iedere keer dus) ze het fototoestel op hen gericht zien beginnen ze lelijke smoelen te trekken .

      Met vriendelijke groeten,

      Laurent
      We moeten doen wat we kunnen.... zolang het maar plezant blijft !!!

      Comment


      • #4
        Re: Ons kleindochter

        Wederom een hele mooie Anaisje. Foto's van 'net na de huilbuien' maken kan ik hier ook wel vaak doen als ik wil met ons zoontje Ben alleen geen held ik portretfotografie (in andere fotografie trouwens ook niet )

        Tom
        Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
        Mijn Website

        Comment


        • #5
          Re: Ons kleindochter

          Ik vind het ook een mooie foto! Alhoewel ik het standpunt hier wel OK vind, is het misschien toch beter om op ooghoogte van je kleindochtertje foto's te nemen.
          Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

          Comment


          • #6
            Re: Ons kleindochter

            Misschien op letten om op ooghoogte te gaan zitten. Ik vind dat persoonlijk wel mooier. Maar natuurlijk moet het ook mogelijk zijn, hé.
            Het was gewoon een reflex, die traantjes en het ongelukkige kijken wou ik haar later terug laten zien.

            Foto's van 'net na de huilbuien' maken kan ik hier ook wel vaak doen als ik wil met ons zoontje
            Het erge is in plaats van haar te troosten maakt boma foto's van die traantjes
            Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

            Comment


            • #7
              Re: Ons kleindochter

              Spontane vastlegging van een gebeuren en vind dat goed Volgende foto is waarschijnlijk de drooglegging
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Ons kleindochter

                Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
                Het erge is in plaats van haar te troosten maakt boma foto's van die traantjes
                Brombeer kan zich verkleden in Knuffelbeer en haar toch troosten...

                Groeten,

                Laurent
                We moeten doen wat we kunnen.... zolang het maar plezant blijft !!!

                Comment


                • #9
                  Re: Ons kleindochter

                  mooie foto en spontaan en een mooi kleinkind heb jij
                  grt Rosie
                  GROETJES ROSIE
                  Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
                  panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ons kleindochter

                    wat een knappe meid, zoveel emotie en dat heb je mooi weerlegt in je foto!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ons kleindochter

                      Anaisje, je hebt een prachtige kleindochter,en zo mooi vastgelegd ,vind de foto heeeel mooi hoor Grtjes Francine
                      Zo veel mensen, zoveel meningen
                      Groetjes Francine

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ons kleindochter

                        Bedankt voor de commentaar op "ons kleindochter" en de foto
                        Brombeer kan zich verkleden in Knuffelbeer en haar toch troosten...
                        Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ons kleindochter

                          knappe foto van een knap meisje
                          vriendelijke groeten, Sien

                          Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                          Comment

                          Working...
                          X