Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Misschien op letten om op ooghoogte te gaan zitten. Ik vind dat persoonlijk wel mooier. Maar natuurlijk moet het ook mogelijk zijn, hé.
Ik weet hoe moeilijk het is om kinderen op foto te zetten...Als je ze "dwingt" of ze zien de camera komt er vaak een geforceerde geposeerde foto uit. Ik heb zelf 2 zoontjes (6 & 8) en het is me nog niet echt gelukt de laatste tijd om schone foto's te trekken. Van zodra (iedere keer dus) ze het fototoestel op hen gericht zien beginnen ze lelijke smoelen te trekken .
Met vriendelijke groeten,
Laurent
We moeten doen wat we kunnen.... zolang het maar plezant blijft !!!
Wederom een hele mooie Anaisje. Foto's van 'net na de huilbuien' maken kan ik hier ook wel vaak doen als ik wil met ons zoontje Ben alleen geen held ik portretfotografie (in andere fotografie trouwens ook niet )
Tom
Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II Mijn Website
Ik vind het ook een mooie foto! Alhoewel ik het standpunt hier wel OK vind, is het misschien toch beter om op ooghoogte van je kleindochtertje foto's te nemen.
Comment