Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
aan bouk: niet vergeten dat de 'horizon' recht moet zijn en niet bv de houten latten ed. volgens mij is horizon ok.
aan marie-anne: kadertje gewoon verkregen in photoshop.
Heel mooie reeks! Alle 3 een goede compo, goed scherp, mooi omgezet in z/w en voorzien van mooie en passende kaders. Kan niet kiezen tussen foto 2 en 3. Zijn beide enorm knap!
Deze doen mij aan foto's uit de kindertijd denken. De sfeer van geen overbevolkte stranden. Het zwart wit en de omkadering er van.
Voor mij zijn dit plaatjes die iets vertellen en mooi ogen
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Vind ze best alle drie mooi. De derde nog net iets mooier. Maar het kader kauwt helaas
aan mijn ogen. Alsof je per se wilde dat ze die oude look hadden. Maar de foto's hebben
geen oude look. Die ogen namelijk mooi, fris en modern. Zelfs al dragen ze een wit zwart
kleedje.
Comment