Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De eerste hap.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De eerste hap.

Helaas,

Wellicht mis ik hier iets maar ik zie niets anders dan een snapshot die de deconstructie van een gebouw vastlegt; doet dan ook niets met mij. Technische kant zal waarschijnlijk wel helemaal in orde zijn, maar ik heb hier weinig kaas van gegeten moet ik eerlijk toegeven.

De winter foto die je enkele dagen geleden hebt geplaatst vond ik daarentegen prachtig, maar deze samen met de ' kantoor - reeks ' hebben naar mijn mening en smaak niets bijzonders dat ze distantieert van alledaagse snapshots, om het zo maar te zeggen.

Spelbreker - ik weet het, maar enkel lovende berichten doen ook geen goed, toch?

Groet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mysti Bekijk bericht
      Volledig mee eens, maar verder vind ik deze foto eigenlijk één van je mindere Raymond.
      Het moment is zalig, maar een ander standpunt had de impact misschien nog intenser kunnen vastleggen?

Groetjes,

Bart
      Op een werf heb je weinig keuzes Bart. Dit was het beste standpunt om "de eerste hap" vastte leggen. Thanks voor je opmerkingen

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
      een onderwerp naar mijn hart.
      ( bouwen, afbreken, bouwwerven, bouwgronden enz. )

mooie foto.
      Dat wist ik al Control-Z, ken je voorkeuren ! Bedankt voor je reactie

Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk bericht
      Ik zie de donderwolk al hangen over dit gebouwtje.
      wordt een serieus verhaal

greetz
      Cheeta
      Gebouw is al volledig opgeborgen, bezig met nieuwe funderingen. Verhaal : af en toe er een goeie proberen uit te pikken. Cheeta, dank u wel

Oorspronkelijk geplaatst door Tom M Bekijk bericht
      Mooi vastgelegd Raymond! Ook mooi hoe die ramen al bezwijken onder de druk van de machine!

Tom
      Onder dergelijke machines lijken het kartonnen dozen Bart. Ook bedankt voor je détail opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Pimpeltje Bekijk bericht
      Wat een hongerig monster
      Ik ben nu al benieuwd wat er voor in de plaats gaat komen
      Mooi en Informatief
      grt,
      Pimpeltje
      Een modern complex Pimpeltje. Zou tegen september 2012 al moeten klaar zijn Oprechte dank

Oorspronkelijk geplaatst door bbogus Bekijk bericht
      Helaas,

Wellicht mis ik hier iets maar ik zie niets anders dan een snapshot die de deconstructie van een gebouw vastlegt; doet dan ook niets met mij. Technische kant zal waarschijnlijk wel helemaal in orde zijn, maar ik heb hier weinig kaas van gegeten moet ik eerlijk toegeven.

De winter foto die je enkele dagen geleden hebt geplaatst vond ik daarentegen prachtig, maar deze samen met de ' kantoor - reeks ' hebben naar mijn mening en smaak niets bijzonders dat ze distantieert van alledaagse snapshots, om het zo maar te zeggen.

Spelbreker - ik weet het, maar enkel lovende berichten doen ook geen goed, toch?

Groet
      Waarom noem je uzelf "spelbreker". Omdat je een andere mening bent toegedaan Aan je uitleg is toch duidelijk waar je voorkeuren liggen en dat is toch menselijke realiteit ! Geen enkel probleem hoor. Alleen wil ik je wel waarschuwen over je oordeel betreffende "snapshots", deze zijn moeilijker van uitvoering dan de meeste creatieve fotobewerkingen. Ik mag ze allemaal (disciplines) omdat ik geleerd heb beelden te bekijken, beelden die iets te vertellen hebben uitgevoerd door een auteur die ook heel interessant kan zijn - iets te bieden heeft, een mening en een visie heeft bbogus, bedankt voor je toffe eerlijke bijdrage
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Ik had liever het hele machine erop gezien.
        Ik zit ook in deze sector, en zo'n machine heeft inderdaad veel macht. dit is nog maar een kleine machine.

Groeten David
        Photography is a way to see the world in detail.
        Fotograaf op rust

Comment

't Zal inderdaad niet zo makkelijk geweest zijn om op het juiste moment de juist "hap "vast te leggen ... Maar ik mis hier toch nog een klein beetje spanning ... Ik weet niet als het technisch en naar veiligheid haalbaar was om een ander standpunt in te nemen ? Zodat de kraan nog veel imposanter zou kunnen overkomen ??? In tegenstelling met je "bloednagel" krijgen we hier een totaalplaatje en niet een detail uit het geheel ... Maar dat kan natuurlijk een bewuste keuze zijn ?
          groeten,
          deka
          There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Ik had ook liever wat meer kraan gezien,en vooral die dikke nek (schoon verwoord door mijn voorgangers). Maar heel mooi die eerste hap vastgelegd hoor Grtjes Francine
            Zo veel mensen, zoveel meningen
            Groetjes Francine

Comment

Jaja, kijk eens aan : de één had liever "de dikke nek" gezien, de ander had liever het hele machine gezien, nog iemand had liever "de hap" groter gezien en wie zag liever dan weer wat meer van het complex, en tot slot moest ik ook nog... mij bijna verongelukken. Het gaat hier in hoofdzaak om de EERSTE hap al de rest is op dat moment bijzaak want er is maar één EERSTE HAP !!!
              Dat dit geen topfoto is weet ik ook wel hoor doch hij heeft iets te vertellen....... en later wordt hij historisch
              Dank jullie allemaal, ik heb mijn best gedaan en jullie ook wel zeker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                Jaja, kijk eens aan : de één had liever "de dikke nek" gezien, de ander had liever het hele machine gezien, nog iemand had liever "de hap" groter gezien en wie zag liever dan weer wat meer van het complex, en tot slot moest ik ook nog... mij bijna verongelukken. Het gaat hier in hoofdzaak om de EERSTE hap al de rest is op dat moment bijzaak want er is maar één EERSTE HAP !!!
                Dat dit geen topfoto is weet ik ook wel hoor doch hij heeft iets te vertellen....... en later wordt hij historisch
                en nu ik nog als 'spuit 13', je hebt alle meningen subliem samengevat , ik ben blij met dit gegeven paard, en vind het helemaal prima dat de dikke nek afgesneden is, daardoor is er meer aandacht voor de hongerige hap!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fena Bekijk bericht
                  en nu ik nog als 'spuit 13', je hebt alle meningen subliem samengevat , ik ben blij met dit gegeven paard, en vind het helemaal prima dat de dikke nek afgesneden is, daardoor is er meer aandacht voor de hongerige hap!
                  Maar jij kan dat verdorie ook goed. "spuit 13" weet niet wat er mee aanvangen, maar ik ben gene slimme hé Fena, eveneens een dikke hap merci

Comment

Schoon samengevat Raymond, dat zegt het helemaal. Ge ziet dat gij ni ver van Don Bosco woont, zo ne slimme mens...
                    Stel je kritieken niet te scherp...
                    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mysti Bekijk bericht
                      Schoon samengevat Raymond, dat zegt het helemaal. Ge ziet dat gij ni ver van Don Bosco woont, zo ne slimme mens...
                      Hela, gaat het zo een beetje ja "Der tegen is er nog niet in hé" een gezegde van een pastoor of zo iemand
                      Dank voor je reactie Bart

Comment

da's op het juiste moment genomen!
                        groetjes
                        hilde

Comment

Ik vind het ook een van je mindere qua compositie

Als momentopname is hij schitterend. Je hebt hier dan ook maar één kans gehad hé...

Groeten,

Laurent
                          We moeten doen wat we kunnen.... zolang het maar plezant blijft !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk bericht
                            da's op het juiste moment genomen!
                            Oorspronkelijk geplaatst door Barkingfangio Bekijk bericht
                            Ik vind het ook een van je mindere qua compositie

Als momentopname is hij schitterend. Je hebt hier dan ook maar één kans gehad hé...

Groeten,

Laurent
                            Inderdaad zo is dat ! En dit was de beste opnamehoek en snel wezen, die mannen en machine wachten niet
                            Hilde en Laurent, beiden bedankt

Comment

GR, we zitten nu dus in 'den bouw'. Je was er op het juiste ogenblik,inhoudelijk is deze Spijtig van de weersomstandigheden, die zien er niet zo best uit voor een mooie foto. Voor mij mag de 'dikke nek ' er volledig op hoor.
                              Opletten dat die kerel je camera niet tussen z'en tang neemt
                              Kijk al uit naar de volgende.
                              Photography is an art of observation.

Comment

"Der tegen is er nog niet in hé" een gezegde van een pastoor....
                                Hebben ze blijkbaar zelf niet goed begrepen, gezien de manier waarop ze de laatste tijd in het nieuws komen.

Ik kijk toch al uit naar een volgende 'bouw'foto van je hoor. Ben benieuwd
                                Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                                "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Working...
                                X