Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Knagend als een wild, hongerig dier, en alles verslindend. Vind dit een mooie eerste hap.
Blijf dan ook altijd even verbluft staan kijken hoeveel vernietigingsdrang- en kracht zo'n
monster met stalen tanden heeft.
En soms, als ik al eens door Vlaanderen rijd, vraag ik me af of ik niet zou door sparen en
me zoiets aanschaffen om er links en rechts zo'n verschrikkelijk geval tussen uit te halen.
Maar ja, afbreken is natuurlijk gemakkelijk.
deze kan me wel bekoren hoor
Je hebt alle informatie die je nodig hebt om te weten wat daar gebeurt. De vochtplekken in de muur, de verouderde ramen, waarschijnlijk nog enkel glas en nul qua isolatie...Vergankelijkheid...tijd voor anders en beter.
Kan het wel niet zo mooi verwoorden als Doudeke
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
We kunnen ons dus verwachten aan een mooie documentaire serie over de bouw
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
GR, wat ik zo goed vind aan de foto is dat het gebouw nog intact is. Het is werkelijk de eerste hap. Op de juiste plaats in beeld om onmiddellijk je volle aandacht te hebben
We krijgen een nieuwe doc.serie
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
deze kan me wel bekoren hoor
Je hebt alle informatie die je nodig hebt om te weten wat daar gebeurt. De vochtplekken in de muur, de verouderde ramen, waarschijnlijk nog enkel glas en nul qua isolatie...Vergankelijkheid...tijd voor anders en beter.
Kan het wel niet zo mooi verwoorden als Doudeke
Groetjes
Marc
Een analyse die ik zelden tegenkom. Heel goed bekeken en beschreven. Doudeke, dat weten we (hoop ik) dat is levensfilosofie
Dank je Marc
We kunnen ons dus verwachten aan een mooie documentaire serie over de bouw
Dat is niet de bedoeling ditmaal. Het zullen losse flodders zijn : van voor naar achteren en er tussenin naar gelang de inhoud van het beeld.
Bedankt Philip
GR, wat ik zo goed vind aan de foto is dat het gebouw nog intact is. Het is werkelijk de eerste hap. Op de juiste plaats in beeld om onmiddellijk je volle aandacht te hebben
Ja Anaisje, dit was de allereerste hap in het complex. De werf speelt zich af rond een klein kasteeltje dat intact moet blijven. De moderne gebouwen moeten plaats ruimen voor nieuwbouw (gemeentehuis en cultuurhuis).
Van harte dank Anaisje
Volledig mee eens, maar verder vind ik deze foto eigenlijk één van je mindere Raymond.
Het moment is zalig, maar een ander standpunt had de impact misschien nog intenser kunnen vastleggen?
Groetjes,
Bart
Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Comment