Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pimpelmees vlucht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Pimpelmees vlucht

Ik was nog aan het scherpstellen, tot dat hij weet vertrok. Snel toch maar getrokken, waardoor scherpte en lichtinval tegensteken.

Maar toch steeds een mooi zicht.

Nikon D90, AF-S DX VR18-105MM + Nikkor AF-S 70-300mm 4.5-5.6 G IF-ED VR + Raynox DCR-150

Re: Pimpelmees vlucht

Ik begrijp je enthousiasme, maar eerlijk gezegd, de foto is niet goed. Onscherp, te donker, slechte compositie. Sorry.

Comment

Ik volg, compo valt wat tegen en het scherpstelpunt ligt op de blaadjes achter de vogel, oplichten kan je natuurlijk met PS. Volgende keer meer geluk.
      Photography is an art of observation.

Comment

Die komt wel terug, mezenbolletje in de buurt hangen
        Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Geduld hebben... echt geduld hebben.
          Het had niet echt zin deze foto te posten, omwille van de redenen die reeds aangekaart zijn.
          www.brunodyserinck.be
          https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk bericht
            Ik volg, compo valt wat tegen en het scherpstelpunt ligt op de blaadjes achter de vogel, oplichten kan je natuurlijk met PS. Volgende keer meer geluk.
            Van dat scherptepunt heb je uiteraard gelijk, want daar zat hij zaad te eten... maarja dan gaat ie vliegen met als gevolg dat alles slecht is.
            Ik vond het gwn een grappig zicht.... maar door de "zeer" slechte kwaliteit toch maar bij beginnershoek geplaatst.
            Nikon D90, AF-S DX VR18-105MM + Nikkor AF-S 70-300mm 4.5-5.6 G IF-ED VR + Raynox DCR-150

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
              Geduld hebben... echt geduld hebben.
              Het had niet echt zin deze foto te posten, omwille van de redenen die reeds aangekaart zijn.