Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

model Julie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• model Julie

canon 50D

grtz patje

Re: model Julie

Ik heb nog geen ervaring met modellen. Foto is op zich mooi in natuurlijke kleuren. Alleen, ik zou het hele hoofd erop hebben gezet. Nu ontbreekt, voor mijn gevoel dus, een haarstukje...Voor de rest leuke shoot!

Comment

hoi BenHak
      bedankt voor u reactie
      voor mij moet her haarstukje er zeker niet bij :-)
      maar dat kan een kwestie van smaak zijn he ;-)

grtz patje

Comment

Mij stoort het helemaal niet dat er een stukje van het hoofd er niet op staat. Ik vind Julie mooi in beeld gebracht, met ogen die je recht aankijken.
        Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Mooi en naturel.

Comment

Ik ken weinig tot niets van model- flits- en studiowerk, maar deze foto oogt behoorlijk en komt inderdaad zeer naturel over...
            Haarstukje er af is heel goed zo!
            Stel je kritieken niet te scherp...
            Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
              Mooi en naturel.
              yep...heerlijk zo.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

mooi hoor
                eos 600 d
                lens 18-135 canon 10-22canon

Comment

'k vind die ook geslaagd. Behoorlijk in de compo, mooie pose (zo direct aankijken), mooi licht/belicht,...
                  Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...