Mooi onderwerp, goed betreffende kleur en scherptediepte. Als je deze even recht zet dan ziet het er best mooi uit. Gelukkig hebben ze een hartje naast de toegang geschilderd !
Mooi onderwerp, goed betreffende kleur en scherptediepte. Als je deze even recht zet dan ziet het er best mooi uit.
Ik volg.
Misschien voor een volgende: eens een pano maken waarbij het 'buitenverblijf' rechts in de compo blijft en waarbij je links mee uitkijkt over de zee.
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
........
Misschien voor een volgende: eens een pano maken waarbij het 'buitenverblijf' rechts in de compo blijft en waarbij je links mee uitkijkt over de zee.
Ik denk dat je je standpunt zo gekozen hebt om er toch nog een beetje zee aan toe te voegen.? Met enkele stappen terug zou dit niet in beeld komen vermoed ik. Een bunker staat meestal op een hoge duin om uit te kijken op land en zee. Verbeter me aub indien ik het fout zie.
Mooie kleuren en belichting
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment