Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winterzonnetje.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Winterzonnetje.

    Goed eh Raymond, knap van met tegenlicht zoveel kleur en detail te behouden in de boomschorsen!
    Ook de bewerking is heel knap uitgevoerd...
    Stel je kritieken niet te scherp...
    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

    Comment


    • #17
      Re: Winterzonnetje.

      Heel knap gedaan
      Groetjes Hilde
      http://hildeg.smugmug.com/

      Comment


      • #18
        Re: Winterzonnetje.

        Oorspronkelijk geplaatst door Mysti Bekijk bericht
        Goed eh Raymond, knap van met tegenlicht zoveel kleur en detail te behouden in de boomschorsen!
        Ook de bewerking is heel knap uitgevoerd...
        Jij weet het, we doen ons best hé Bart. Doch elk shot of elke foto is anders. "Doetiehet of doetiehet niet ?"
        Bedankt en groetjes aan familie

        Oorspronkelijk geplaatst door HildeG Bekijk bericht
        Heel knap gedaan
        Heel hartelijke dank Hilde want jij maakt op BD een toertje om hier eens te passeren en daarvoor heb ik bewondering
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #19
          Re: Winterzonnetje.

          Tsja Raymond,

          beetje late reactie...sorry daarvoor
          Mooie foto waar ik niets zou kunnen af- of bijdoen
          Vind het een knap "effect" Maare...dat geheim mag je best ook naar mij doorsturen hoor
          'k Zit hier zowat te dansen op mijne stoel uit nieuwsgierigheid naar je recept

          Groetjes
          Marc
          Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

          Comment


          • #20
            Re: Winterzonnetje.

            Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
            Tsja Raymond,

            beetje late reactie...sorry daarvoor
            Mooie foto waar ik niets zou kunnen af- of bijdoen
            Vind het een knap "effect" Maare...dat geheim mag je best ook naar mij doorsturen hoor
            'k Zit hier zowat te dansen op mijne stoel uit nieuwsgierigheid naar je recept

            Groetjes
            Marc
            Laat... ? En dan nog excuses tsjonge tsjonge. 'k Zou ook niet graag hebben dat je van mijn foto iets moest af of bijdoen - handen thuis Effect ? Omdat je 't zo schoon vraagt anders heb ik morgen weer een proces aan mijn broek Hahaaaa, gij doet de stoelendans... ik dacht dat dit alleen voor politici en andere machthebbers was weggelegd, nu ben je ontmaskert hé
            Dank je Marc en kom maar gauw van die stoel af
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #21
              Re: Winterzonnetje.

              Wat zijde gij toch altijd bezig over processen en weekends binnen blijven???
              Ik denk dat je me verwart met iemand anders hoor. Beroepshalve ben ik zeer discreet en karakterdanser in een bar van "gevoelige minderheden"

              Marc
              Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

              Comment


              • #22
                Re: Winterzonnetje.

                Het is geen foto om lyrisch over te doen of om bijzonder op te hemelen. Gewoontjes dus met een effektje erbij die je op verschillende manier kan bekomen. Staat in het juiste forumonderdeel.
                www.brunodyserinck.be
                https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                Comment


                • #23
                  Re: Winterzonnetje.

                  Vinnydizzy schreef:
                  Gewoontjes dus met een effektje erbij die je op verschillende manier kan bekomen
                  Juist en ken er zo ook wel een paar...maar mocht ik er nog eentje kunnen bijleren ware dit leuk meegenomen.

                  Groetjes
                  Marc
                  Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                  Comment


                  • #24
                    Re: Winterzonnetje.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                    Het is geen foto om lyrisch over te doen of om bijzonder op te hemelen. Gewoontjes dus met een effektje erbij die je op verschillende manier kan bekomen. Staat in het juiste forumonderdeel.
                    En gij zit precies in het verkeerde dan...
                    Stel je kritieken niet te scherp...
                    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

                    Comment


                    • #25
                      Re: Winterzonnetje.

                      Voor mij ook een hele mooie!
                      Ik dacht spontaan ook aan het zoomeffect, maar na de commentaren gelezen te hebben, zal het eerder een bewerking in PS zijn, zeker? Indien je je geheim wil prijsgeven, mag je me altijd een PM sturen. Ik ben altijd bereid om bij te leren (en 'k heb trouwens nog veel te leren ook...) .
                      Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

                      Comment


                      • #26
                        Re: Winterzonnetje.

                        GR, het is.....speciaal... Niet echt men ding (maar dat kan nog komen). Fototechnisch wel sterk. Ik hoop dat je het geheim wil ronddelen.
                        Photography is an art of observation.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Winterzonnetje.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Mysti Bekijk bericht
                          En gij zit precies in het verkeerde dan...
                          Jap! Niet in het juiste kliekske!
                          www.brunodyserinck.be
                          https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                          Comment


                          • #28
                            Re: Winterzonnetje.

                            Ja Ja Ja weer een bijzondere Raymond Het houd niet op hé met jou creativiteit
                            stuur hem ook maar naar mij
                            Je weet daar ben ik een ster in
                            grt,
                            Pimpeltje
                            Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
                            Pimpel

                            Comment


                            • #29
                              Re: Winterzonnetje.

                              Vinnydizzy,

                              Net zoals ik de uitspraak in het door jou vermelde citaat betreur, heb ik een beetje de indruk dat je er veel meer achter zoekt dan er is.
                              Ik heb al hele mooie werkjes van jou gezien en al verdomd interessante commentaren van je gelezen.
                              Mijn werkjes moeten in mijn ogen nog een stuk groeien alvorens ik wil overstappen naar "beoordeling" laat staan showcase. Voor de rest kom ik hier om me te amuseren en vooral om iets bij te leren. Wordt daar eens bij gerollebold vind ik dat echt tof meegenomen. Net zoals het feit dat er "senioren" zijn die tijd en moeite willen vrij maken om een paar krabbekokers, waaronder mezelf, iets bij te brengen. Ik ben het ook niet steeds eens met wat deze senioren posten. Noch qua commentaar noch qua eigen werk.
                              Ik zou je echt heel graag tot het vermeende "kliekske" zien toetreden want ben er zeker van dat er van jou nog wat te leren valt. Zoals van vele anderen op dit forum.
                              Volgens ik de regels goed begrepen heb worden er in de beginnershoek milde commentaren gegeven. Mocht jij hier posten zou je zeker overstelpt worden met Oooh's en Aaaah's. Ik begrijp best dat jij zelf meer baat hebt bij het posten in de hoek van de gevorderden. Daar ga je inderdaad meer op ervaring gestoelde replieken krijgen dan in deze beginnershoek.
                              En, ik wil absoluut niet ontkennen dat ik bewondering heb voor de mensen die op een "milde" maar gefundeerde manier je op je fouten wijzen. Neem van mij aan dat dit niet alleen om G.R. gaat. Kunt u zich wel voorstellen hoe het "hartje" van een beginner opspringt bij een schouderklopje van een "Senior". Deze senior hoeft dit schouderklopje niet te brengen als het onverdiend is...
                              Maar...hoe jammer ik dat ook vind, op de tijd dat ik hier post...u heb ik hier nog geen schouderklopje zien uitdelen
                              Dit is mijn gedacht...er zullen mensen zijn die het anders zien...maar ieder heeft recht op zijn mening...Hier ga ik het bij laten want vind het een beetje jammer om iemand anders zijn post zo naar beneden te halen.

                              Groetjes
                              Marc
                              Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                              Comment


                              • #30
                                Re: Winterzonnetje.

                                laat me eens raden hoe je dit bekomen hebt
                                eerst zorgen dat je zon het middenpunt van je foto is
                                dan radiale zoom via photoshop maar niet te veel
                                en dan bijsnijden zodat de zon niet te centraal staat
                                maar je hebt wel een knap beels bekomen
                                Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                                Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                                Comment

                                Working...
                                X