Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar zijn mijn schoenen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar zijn mijn schoenen?

    Omdat ik nog maar pas met een cursus fotografie begonnen ben heb ik tot hier toe zo goed als alleen vakantiefoto's. Maar daar gaat verandering in komen als ik het ooit allemaal onder de knie krijg.
    Ergens in een klein straatje in Granada zag ik volgende
    De foto is wel maar genomen met een goedkope compact camera Fujifilm FinePix




    ISO 200
    13,7 mm
    0 EV
    f/4,6
    1/100
    Last edited by sabbeke; 6 maart 2011, 17:22.
    NIkon D7000 * 18 AF-S 18-200 1:3,5-5,6 GII ED * Nikon AF-D 50mm f/1,8 * Nikon AF-S DX VR 85mm f/3.5G ED Micro * Lensbaby * Nikon D70 * AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70mm * AF Zoom-Nikkor 70-300mm * Compact Sony DSC-HX5V *

  • #2
    Re: Waar zijn mijn schoenen?

    Je hebt al oog voor wat er rond je gebeurt, dus das een goeie start.
    Ik vind de foto wel mooi. Compo is behoorlijk, belichting en licht zijn mooi en eigenlijk een resem schoenen aan een drooglijn zien is toch wat hilarisch ook.
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

    Comment


    • #3
      Re: Waar zijn mijn schoenen?

      Ze hangen hoog en droog.... in Granada althans.

      't Is goed gezien ....

      laurent
      We moeten doen wat we kunnen.... zolang het maar plezant blijft !!!

      Comment


      • #4
        Re: Waar zijn mijn schoenen?

        Heel leuk ,goed gezien en mooie compoFrancine
        Zo veel mensen, zoveel meningen
        Groetjes Francine

        Comment


        • #5
          Re: Waar zijn mijn schoenen?

          Leuk! Goed gezien !
          Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

          Comment


          • #6
            Re: Waar zijn mijn schoenen?

            leuk en mooie kleuren

            Comment


            • #7
              Re: Waar zijn mijn schoenen?

              Als je dit al kan zien als beginnend fotograaf Sabbeke dan komt het helemaal goed .

              grts
              Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

              Comment


              • #8
                Re: Waar zijn mijn schoenen?

                Goed gezien, roept iedereen. Maar eerlijk mensen, denk je één persoon tegen te komen
                met een camera die hier aan voorbij zou lopen? Zelfs ik niet. Waarmee ik helemaal geen
                afbreuk wil doen aan deze grappige prent. Wat zijn het daar? Granadezen? Zouden ze nu
                pas Uylenspiegel gelezen hebben, of hebben ze zulke zweetjengels dat hun schoeisel in
                huis niet te harden is?

                Comment


                • #9
                  Re: Waar zijn mijn schoenen?

                  Goed Sabbeke en doe nu maar verder Ik hoop je geregeld tegen te komen met foto's en reacties, dan kunnen we samen genieten en bijleren op een toffe manier
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment

                  Working...
                  X