Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Islas Ballestas

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Islas Ballestas

update
    Last edited by vbfilip; 7 februari 2011, 17:53.

Re: Islas Ballestas

't beestje ligt echt wel te genieten in de zon. Voelt zich veilig op de rots.
    Mooie waarnemening
    Onderwerp staat wel wat te centraal en links heb je uitbranding in de lucht.
    Betere compo door het beeld te croppen en wat rekening te houden met sterke punten (regel van derdes, diagonalen, hoeken,...)
    (voorbeeld)
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

aanpassing gedaan. bedankt voor de tip

Comment

Update is mooier qua compo , als je nu ook de hooglichten nog wat kan terugschroeven dan kijkt de foto ook wat rustiger (overbelichtte rotsen achteraan).

Grts
        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Eerste is mooier van kleur dan de update, komen natuurlijker over. Uitsnede 2 is dan weer beter. De zeehond staat er mooi op
          Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

daar zou ik ook wel in de zon willen liggen. mooie foto!

Comment

Working...
            X