Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

allegaartje mengelmoes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• allegaartje mengelmoes

hoi allemaal,
    voor vandaag zijn er drie foto's
    eentje van lotte. eentje van een auto die ik mooi vind, en eentje van een kasteeltje

een pessimist is een optimist met ervaring.
    Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
    Pentax k-3II en nog meer glas

Re: allegaartje mengelmoes

Lotte haar houding is hier heel ontspannen, in een zachte omgeving gebracht. Je zou haar zo een nachtzoentje komen geven
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

3.6. Kies de juiste rubriek

Plaats de foto's a.u.b. in het juiste forum. Kijk vooraf dus even waar ze het beste thuishoren.

Zet dus ook geen verschillende foto's die niet bij elkaar horen (zoals een hond, een landschap en een auto) bij elkaar in éénzelfde onderwerp. Post elke foto in het juiste forum (in het voorbeeld dus Dieren, Natuur & Landschappen en Transport).
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Martijn, alle drie zijn ze geslaagd maar... Foto 1 denk ik hier nog gezien te hebben ? voor de rest oké. Foto 2 is een knaller van een luxe paard doch de omgeving doet de foto de das om. Is dit jou karretje ? Foto 3 nogmaals HET kasteeltje en ditmaal te somber (kleurloos). Martijn jij kan beter ! Ik geloof dat je te snel tevreden bent met je opnames
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Martijn, opgelet, hier komt een SUPERTIP van steenkst voor je...
          Je neemt de wagen uit foto 2, en zet 'm voor het kasteel van foto 3.
          Bij voorkeur liggen beide 200 km uit elkaar zodat je kan genieten van de sportwagen (ikzelf zou de 200 km met het raam openrijden om het geluid van de motor te kunnen genieten - ja je raadt het, ben een autofreak).
          Groeten,
          Stefan

Comment

foto 2

mooie auto

zie ik dit goed of niet , maar volgens mij is ie niet echt scherp
            de achtergrond vind ik een beetje storend, maar als het niet je eigen wagen is kan je hem uiteraard niet plaatsen waar je wil

ik heb zelf reeds geprobeerd auto's te fotograferen , maar dit lukt mij om een of andere reden niet echt goed - altijd zijn er van die vervelende schaduwen op het koetswerk.
            ik heb al een polarisatiefilter gebruikt om die enigszins weg te werken , maar dit helpt niet veel.
            als iemand goede tips heeft , graag doorgeven .

Dirk
            Last edited by Guest6; 7 februari 2011, 23:26.

Comment

Foto 1: heb ik al besproken bij je high-key. Mooie foto voor haar album.
              Foto 2= onscherp. Waarom zo'n hoge ISO en waarom geflitst?
              Foto 3: Jij ziet dit kasteeltje persies graag. Vind het geen slechte foto alleen komt het zo donker en somber over.
              Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

Comment

Working...
              X