Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

allegaartje mengelmoes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• allegaartje mengelmoes

hoi allemaal,
    voor vandaag zijn er drie foto's
    eentje van lotte. eentje van een auto die ik mooi vind, en eentje van een kasteeltje

een pessimist is een optimist met ervaring.
    Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
    Pentax k-3II en nog meer glas

Re: allegaartje mengelmoes

Lotte haar houding is hier heel ontspannen, in een zachte omgeving gebracht. Je zou haar zo een nachtzoentje komen geven
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

3.6. Kies de juiste rubriek

Plaats de foto's a.u.b. in het juiste forum. Kijk vooraf dus even waar ze het beste thuishoren.

Zet dus ook geen verschillende foto's die niet bij elkaar horen (zoals een hond, een landschap en een auto) bij elkaar in éénzelfde onderwerp. Post elke foto in het juiste forum (in het voorbeeld dus Dieren, Natuur & Landschappen en Transport).
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Martijn, alle drie zijn ze geslaagd maar... Foto 1 denk ik hier nog gezien te hebben ? voor de rest oké. Foto 2 is een knaller van een luxe paard doch de omgeving doet de foto de das om. Is dit jou karretje ? Foto 3 nogmaals HET kasteeltje en ditmaal te somber (kleurloos). Martijn jij kan beter ! Ik geloof dat je te snel tevreden bent met je opnames
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Martijn, opgelet, hier komt een SUPERTIP van steenkst voor je...
          Je neemt de wagen uit foto 2, en zet 'm voor het kasteel van foto 3.