Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Aan zijn voorgaande plaatsingen hebben we hier te maken met een ervaren fotograaf en die weet wat hij ziet en vooral wil. Vooral dat laatste vind ik zeer positief Ook deze opname vind ik van groot inhoudelijk kwaliteitsgehalte waar ik alleen mijn bewondering kan voor uitdrukken Plekje bovenaan de personen nog retoucherenZwarte kaders komen hier (scherm) zelden goed over.
hoi hoi allemaal bedankt voor jullie reactie
het plekje boven het hoofd had ik niet gezien zou het op mijn lens zitten?
het kader zal ik weglaten of in een ander kleurtje zetten. Bedankt voor de tip
De reactie van Bouk kan ik ergens begrijpen. Als ik hem hier zie vind ik de kwaliteit ook minder dan het orgineel. Misschien door het verkleinen?
Comment