Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dit is een mooie,en je hebt vertikale lijnen met je bomen en een horizontale lijn door je water en je dijk,wat ik nu nog eens zou proberen dat is de horizon misschien een beetje horizontaler te krijgen in PS,want ik heb de indruk dat deze nu iets naar rechts helt,niet veel hoor anders gaan je bomen scheef staan! Proberen en zien wat het geeft.Moest het lukken dan ga je een mooier contrast krijgen tussen je horizontale en vertikale lijnen.Bovendien wil ik nog opmerken dat je het zonnetje prachtig in beeld hebt gebracht Grtjes Francine
Op 17 januari heb je dezelfde geplaatst Bommasien (met vlekje). Wat is hiervan je bedoeling - 't is een mooie hoor - of is het een vergissing. Als straf voortaan nog betere foto's maken
Comment