Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Post Plaza - lichtfestival

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Post Plaza - lichtfestival

Post PLaza op het lichtfestival zaterdag in Gent

Kijk en geniet

Re: Post Plaza - lichtfestival

Geen beginerke zè
    K'was daar zelf ook en ik weet dat het koud was en helemaal niet gemakkelijk om dit te doen, mooi! de scherpte is goed net zoals de compo.
    (ik heb wel het gevoel dat de toren rechts wil omvallen, waarschinlijk omdat er een stuk van zijne kop is gekapt )

Comment

knap ,mooi om naar te kijken

grtjes

Comment

Ik geniet mee
        Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

zeer knap dat blauwe licht, mooi gedaan.

groetjes
          renske

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri VdV Bekijk bericht
            Geen beginerke zè
            K'was daar zelf ook en ik weet dat het koud was en helemaal niet gemakkelijk om dit te doen, mooi! de scherpte is goed net zoals de compo.
            (ik heb wel het gevoel dat de toren rechts wil omvallen, waarschinlijk omdat er een stuk van zijne kop is gekapt )
            Koud was het zeker!

Aangezien ik geen tilt-shiftlens heb om architectuur mee te fotograferen heb ik geprobeerd met software het gebouw recht te zetten. Daar is blijkbaar iets foutgelopen met de toren. En idd jammer van het puntje

bedankt voor de leuke commentaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blieck Bekijk bericht

Aangezien ik geen tilt-shiftlens heb om architectuur mee te fotograferen heb ik geprobeerd met software het gebouw recht te zetten. Daar is blijkbaar iets foutgelopen met de toren. En idd jammer van het puntje

Leuke mensen geven steeds leuke commentaren op leuke foto's zoals deze Een foutje is nog geen ongeval, kan iedereen overkomen
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blieck Bekijk bericht
                Koud was het zeker!

Aangezien ik geen tilt-shiftlens heb om architectuur mee te fotograferen heb ik geprobeerd met software het gebouw recht te zetten. Daar is blijkbaar iets foutgelopen met de toren.
                Ik heb dat ook steeds voor mischien ne keer vragen aan sint maarten

Leuke mensen geven steeds leuke commentaren op leuke foto's zoals deze

Comment

Ondanks de toren die wat schuinstaat en het topje mist vind ik het een prachtige foto waarbij het lichtspektakel realistisch is weergegeven. Mooi
                  Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                  "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Working...
                  X