Geen beginerke zè
K'was daar zelf ook en ik weet dat het koud was en helemaal niet gemakkelijk om dit te doen, mooi! de scherpte is goed net zoals de compo.
(ik heb wel het gevoel dat de toren rechts wil omvallen, waarschinlijk omdat er een stuk van zijne kop is gekapt )
Geen beginerke zè
K'was daar zelf ook en ik weet dat het koud was en helemaal niet gemakkelijk om dit te doen, mooi! de scherpte is goed net zoals de compo.
(ik heb wel het gevoel dat de toren rechts wil omvallen, waarschinlijk omdat er een stuk van zijne kop is gekapt )
Koud was het zeker!
Aangezien ik geen tilt-shiftlens heb om architectuur mee te fotograferen heb ik geprobeerd met software het gebouw recht te zetten. Daar is blijkbaar iets foutgelopen met de toren. En idd jammer van het puntje
Aangezien ik geen tilt-shiftlens heb om architectuur mee te fotograferen heb ik geprobeerd met software het gebouw recht te zetten. Daar is blijkbaar iets foutgelopen met de toren. En idd jammer van het puntje
bedankt voor de leuke commentaar
Leuke mensen geven steeds leuke commentaren op leuke foto's zoals deze Een foutje is nog geen ongeval, kan iedereen overkomen
Aangezien ik geen tilt-shiftlens heb om architectuur mee te fotograferen heb ik geprobeerd met software het gebouw recht te zetten. Daar is blijkbaar iets foutgelopen met de toren.
bedankt voor de leuke commentaar
Ik heb dat ook steeds voor mischien ne keer vragen aan sint maarten
Leuke mensen geven steeds leuke commentaren op leuke foto's zoals deze
Ondanks de toren die wat schuinstaat en het topje mist vind ik het een prachtige foto waarbij het lichtspektakel realistisch is weergegeven. Mooi
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Comment