Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Bepaalde punten in de foto lijken me scherp, maar algemeen krijg ik een heel onscherpe indruk, misschien volgende keer met een kleiner diafragma werken ( groter getal )
Het zou ritme kunnen zijn ... maar voor mij persoonlijk zit de foto niet helemaal goed.
De afwisseling tussen schaduw en belichting komt wat moeilijk over voor mij, alsook de afwisseling van scherpte en onscherpte.
Het idee op zich is wel goed, maar het kon misschien nog wat beter uitgewerkt worden.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Op zich een leuk idee maar één dat verzorgder en beter doordacht dient uitgewerkt te worden.
Ofwel geheel in de zon, ofwel geheel in de schaduw, eenzelfde scherpte over de gehele foto, ...
Groetjes,
Mysti
Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Bedankt vr de reacties! Zoals je ziet ben ik echt een beginner! Hebbe jullie geen leuke ideetjes van ritme om te fotograferen of plaatsen, want mijn foto's zijn niet echt speciaal :-)
Bedankt vr de reacties! Zoals je ziet ben ik echt een beginner! Hebbe jullie geen leuke ideetjes van ritme om te fotograferen of plaatsen, want mijn foto's zijn niet echt speciaal :-)
Comment