Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Van de eerste foto vind ik de kleuren mooi, ook de kleuren die weerspiegelen in het water. De rest is zwart, of er dicht tegen, al met al een mooie combinatie.
De nieuwerwetse molens kunnen me niet bekoren maar het wordt met de dag moeilijker om ze te vermijden.
De tweede foto vind ik te donker, komt een beetje vies op me over.
Compositie vind ik ook minder dan foto 1, te weinig riet op de voorgrond.
Voor mij ook foto 1, ik vind de kleur van de lucht prachtig met dat rood en het fijne gewas op de voorgrond vind ik ook heel mooi het "verzacht" je foto, als je begrijpt wat ik bedoeld want het is weeral raar uitgedrukt maar kan het niet anders verwoorden
Wat zie ik toch graag de kleuren van het avondlicht. Zelfs al zijn de meningen te donker, ik zelf zie dit wel graag.
Foto 1 heeft de mooiste compo, dat riet geeft extra sfeer aan de foto voor mij .
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment