Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ja die van gisteren is niet te overtreffen. Foto 2 is hier voor mij de betere van pose.
Wie kan nu denken dat deze lieverdjes niet echt lieverdjes zijn, kunnen venijnig bijten heb ik me laten vertellen.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
vreemd, bij mij komt de eerste foto over alsof het een 2-3cm groot stenen beeldje betreft
Hahahahaha Ja dat dachten wij nu ook ,
toen wij aan kwamen zei ik hé daar ligt een zeehond maar mijn man zei nee joh dat is een grote steen Deze foto,s zijn alleen neergezet voor even te kijken meer niet .
Het waren de eerste en toen durfde wij nog niet dichterbij komen
bedankt voor je reactie
grt,
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Dank je wel Raymond ,
Jij zorgt er weer opnieuw voor dat mijn foto weer op een voetstuk staat
De eerste post was eigenlijk de laatste foto die ik maakte en durfde ik dichter bij komen, en de laatste twee waren de eerste foto,s toen stond ik er ver van af (het was een belevenis)
grt,
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Comment