Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een schitterende eerste en wat 'n wolk van een baby!!!
Misschien kan je twee eens opnieuw nemen maar trek dan het resterende deken omhoog als scherm achter de baby ipv de muur als je begrijpt wat ik bedoel. Ik zou hem dan ook van iets dichter nemen en dan de armpjes niet laten afhangen maar hem (of haar) erop laten steunen. Als je model dit wil natuurlijk
Nummer drie vind ik maar niets eerlijk gezegd. Sorry.
Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Ik vermoed dat je zeker vooruitgang boekt. De eerste twee zijn al mooi uitgelicht en vind ze beiden spannend goed met bij de tweede een ludieke voorstelling en dat voor een peuter Bedenk er de gekste dingen bij Drie vind ik te zwaar en te hard van licht.
Zeer mooie reeks!
Tweede en derde zijn mijn favoriet, maar de tweede zo misschien nog iets beter zijn als de baby zijn handjes open/wat meer open waren, zodat het niet zo verkrampt overkomt.
1 ook zeker mooi!
Aan allen heel erg bedankt voor de leuke reacties. Wel met enkele toelichtingen
op foto 2 zit ze in een mand dus kon ze niet op haar armen steunen en ze is juist 7 weken oud dus kan ik haar nog niet in echt laten doen wat ik wil
@ josv: de foto mag blijven staan, maar zou wel graag weten hoe je dat doe, ik werk met photoshop elements
Comment