Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De avond komt 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De avond komt 2

Deze foto is op hetzelfde tijdstip gemaakt als de avond komt 1. Wel richting oost ipv west.
    Daar de eerste foto(avond 1) te donker was heb ik deze(avond 2) proberen bijwerken om meer detail te krijgen in de voorgrond.Ik zie wel meer ruis door de hdr toe te passen en verder nog te bewerken. of

foto 2 zonder de bewerkingen exif Tv 1/160Sec. Av F4.5 ISO 640 Lens 18-200mm Focal Length 24,0 mm
    Last edited by Anaisje; 27 januari 2011, 21:57. Reden: 2e foto +exif geplaats
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Re: De avond komt 2

Maar hij is toch heel mooi geen maar
    grt,
    Pimpeltje
    Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
    Pimpel

Comment

mooie foto , mooi bewerkt
      GROETJES ROSIE
      Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
      panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Comment

Ik mis helaas wat levendiger kleuren en nog steeds scherpte. Je exif staat er niet bij dus waar het aan ligt...????
        Stel je kritieken niet te scherp...
        Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

als je photoshop gebruikt kan je misschien wat extra scherpte toepassen door: Unsharp mask => amount:65% - Radius:3 - Threshold:2

Mooie kleuren allesinds

Groetjes, Kenneth.
          The camera has the ability to capture a moment in time
          and then preserve it frozen for ever
          .

Comment

heel mooie kleuren, vooral dan met dat rood (rose) in de lucht

grt. Ria

Comment

Exif bijgeplaatst.
              Aanpassing
              Ik heb bij deze de originele onder de bewerkte geplaatst. Bedankt al vast voor de reeds gegeven antwoorden.
              proberen bijwerken om meer detail te krijgen in de voorgrond.
              Mijn vraag was hier eigenlijk of de bewerking om het donkerste deel lichter te maken geslaagd was of niet.
              Opnieuw voor mij als ik de vraag niet duidelijk genoeg gesteld had en zo iedereen op het verkeerde been gezet heb
              Last edited by Anaisje; 27 januari 2011, 22:06. Reden: 2e foto +exif geplaats

Comment

Sfeer!!! Mooi, maar mag inderdaad wat scherper.

Comment

Het donkerste deel vooraan oplichten is je goed gelukt (toch in foto 1, als je dat bedoelde) Waarom dergelijke opname in HDR ? Ruis kan je onderdrukken hoor, doch dan ga je aan scherpte inboeten, zou dan eerst een onscherp masker zetten en nadien de ruis zachtjes onderdrukken. Dit is proefondervindelijk Anaisje
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

GR.
                    Waarom dergelijke opname in HDR
                    Omdat ik dacht dat dit de beste of snelste manier was om die voorgrond op te lichten. Ik heb de techniek om enkel het op te lichten deel nog niet onder de knie. De ruis stoort mij ook in de bewerking, maakt die foto inderdaad ook onscherper mijn inziens.
                    Er is hier nog veel studeer werk voor mij aan om het beter te doen.

Comment

update is inderdaad een stuk beter.
                      maar heb meer moeite met die takken en dat stukje weiland tegen het rechterkader.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Anaïsje, ik volg Bouk, de struik aan de rechtse kant is teveel,' die hangt' er zo maar te hangen. Kleuren zijn mooi, misschien wat meer croppen en op de donkere delen wat meer verzadiging. Voor de kleurruis - D Noise.
                        Photography is an art of observation.

Comment

@Bouk
                          update is inderdaad een stuk beter.
                          Als je hier het licht op foto 2 mee bedoelt, komt die zo uit het bakje.
                          @ Bouk en Pxixel
                          Er is nog niets gecropt op deze foto, dus kan er wel een stukje af
                          Alvast bedankt iedereen.

Comment

mooie kleuren en foto en als het een troost kan zijn u bent niet de enige die nog wat sukkelt met de bewerkingen ,ik ook

grtjes

Comment

Working...
                            X