Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paardenoog

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Paardenoog

Gewoon eens iets geprobeert en dit was het resultaat.

Ik zie 'm nu op m'n iPhone, maar hij lijkt mooi scherp en goed van kleur.
    Alleen denk ik dat ie mooier was geweest in de portretstand.
    Probeer links en rechts eens wat af te knippen

mvg,
    Bart
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Re: Paardenoog

Scherpte lijkt me ook wel aanwezig. Compo vind ik minder geslaagd omdat het oog pal in het midden staat (veel voorkomende beginnersprobleem). Het blauw rechtsboven trekt teveel aandacht, zelfs de bles links mocht weggelaten worden.
      Ik zou de foto croppen,linksonder stuk behouden, ook de verhoudingen niet wijzigen, maar het oog op het 1/3 van boven, 1/3 van rechts zetten.
      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
      "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

vind het oog zelf niet scherp genoeg en daar ging het hier toch om.
        had nl meer van de omgeving in het oog willen zien.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Het oog staat te centraal. Ik had ofwel iets meer nek ofwel iets meer hoofd genomen...
          Wel een leuk idee en heel mooi en natuurlijk van kleur, voor zover ik daar iets over kan zeggen...
          Stel je kritieken niet te scherp...
          Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Ik volg de rest inde opmerking van compo en scherpte,heb dit ook al een paar keer geprobeerd,niet gemakkelijk he
            Zo veel mensen, zoveel meningen
            Groetjes Francine

Comment

Working...
            X