Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Absoluut!. hmmm, grapje
Maar 'k vind die wel wat moeilijker te verteren. Oogt zeer druk en wat flitsend - krijg dus wat focusproblemen met de ogen. Persoonlijk vind ik die dus wat minder, maar technisch wel sterk
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Absoluut!. hmmm, grapje
Maar 'k vind die wel wat moeilijker te verteren. Oogt zeer druk en wat flitsend - krijg dus wat focusproblemen met de ogen. Persoonlijk vind ik die dus wat minder, maar technisch wel sterk
't Is makkelijk om aan te pikken doch ga mee in deze reactie. Als design foto zal hij toch goed uit bus komen denk ik
tja, ik werk jammer genoeg nog niet op bestelling.
dus uit eigen plezier en als wijze van exeriment en leerschool.
groetjes
renske
Met onze opmerking hebben we niet de intentie om op bestelling te fotograferen, alhoewel dit kan. Met designfoto bedoel ik "werk" die in een bepaald interieur mooi inpassen en meestal komen abstarcte werken (artificiële fotografie) daarvoor in aanmerking. Daar is een markt voor ! Op tentoonstellingen merk je dat dadelijk en thuis ervaar ik (en ook samen met mijn wederhelft) dat eveneens.
Met onze opmerking hebben we niet de intentie om op bestelling te fotograferen, alhoewel dit kan. Met designfoto bedoel ik "werk" die in een bepaald interieur mooi inpassen en meestal komen abstarcte werken (artificiële fotografie) daarvoor in aanmerking. Daar is een markt voor ! Op tentoonstellingen merk je dat dadelijk en thuis ervaar ik (en ook samen met mijn wederhelft) dat eveneens.
Deze doet me denken aan kwikdruppels ... Persoonlijk denk ik dat hij ook sterk zo zijn zonder het rasterwerk ... ?
Je blijft vanalles zien in het "druppelwerk" ..
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment