Re: Op kantoor (9)
Fena, Het moet toch mogelijk zijn deze foto's zelf te downloaden en in een map of zo te stockeren ? De tentoonstelling bestond uit een 60 tal foto's. 40 Daarvan betroffen de mens in z'n werkomgeving zoals jullie hier een selectie hebben gezien, in die 40 zaten er 10 in kleur bij daarom dat eentje in de laad- en losruimte. De overigen bestonden uit de buitenbouw en persoonlijk werk. De helft zonder flits genomen en de formaten waren allemaal 30/40 op één uitzondering na, de eerste die ik hier toonde. Deze dame heeft huidproblemen, de reden waarom ik ze achter glas plaatste en een vierkante uitsnit maakte. De persoon in kwestie was me daarvoor bijzonder dankbaar en vond de foto schitterend alsook haar collega's. Het was ook één van de 4 foto's waarin echt geposeerd werd. Alle overigen bestonden uit het personeel in actie, dus geen voorgekauwde oefeningen of gedragspatronen.
Begin of einde, begrijp de bedoeling doch dit gebruik ik enkel in a/v-montages, dit was een korte samenvatting uit een uitdagende opdracht. Wie ook belangstelling zou hebben om dergelijke projecten eens uit te proberen, zou ik dit ten zeerste aanraden. Het is een leerrijke en fascinerende manier om eens echt kennis te maken met fotografie in de realiteit. Compositie, lichtomstandigheden, scenario's, sociale contacten en weergaven zonder knip of plakwerk of PS. En je kan er een tentoonstelling aan koppelen i.s.m. de zaak, bedrijf of wat dan ook. Wie interesse zou hebben kan me steeds bereiken in PM voor informatie inzake voorbereiding, werkwijze, vormgeving en andere praktische zaken. Je moet wel de nodige technische bagage hebben over je toestel en fotografische resultaten.
Graag wil ik jullie nog eens oprecht en van harte bedanken voor het kijken, jullie eerlijke meningen, de fijne interessante woorden en de waardering die ik mocht oogsten. Nu wordt het terug normaal. Thank you all !
Oorspronkelijk geplaatst door fena
Bekijk bericht
Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer
Bekijk bericht
Graag wil ik jullie nog eens oprecht en van harte bedanken voor het kijken, jullie eerlijke meningen, de fijne interessante woorden en de waardering die ik mocht oogsten. Nu wordt het terug normaal. Thank you all !
Comment