Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op kantoor (9)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Op kantoor (9)

Iemand schreef : bij 10 krijg je de bons. Het lijkt me dan het ogenblik met de serie te stoppen. 't Is mooi geweest en hopelijk hebben jullie er kunnen van genieten. Verdere toelichtingen zal ik geven in volgorde van de reacties over het concept, scenario, belevenis enzovoort.
    Subtitel : Cheques voor medewerkers.

Alvast dank voor het bezoek en de opmerkingen.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Re: Op kantoor (9)

Top, weer een hele mooie: knappe omzetting BW met grijze accenten op werkblad en werk = hier cheques en duidelijk een persoon die ermee bezig is.
    Door het standpunt over de schouder kijk ik mee.

zou zo graag... deze serie bij elkaar zien, in een album bv., nu moet ik zo zoeken, heb dat er wel voor over, hoor.
    zoals ik al eerder zei: voor mij vormen deze foto's samen een geheel niet alleen door het onderwerp, vooral ook door de bijzondere standpunten en grijswaarden/BW.
    Zelfs de enige kleurenfoto past met al dat zwart er prima bij.
    En in iedere foto zien we de mensen bezig met hun dagelijkse werk in hun werkomgeving.
    Heel knap en persoonlijk werk deze foto's

Comment

dat het de laatste is

de foto is anders wal, wederom een knap standpunt prachtig hoe het licht mijn aandacht naar het kortingsbonnetje in de handen van de dame brengt.

ps: de volledige reeks is

groetjes
      renske

Comment

we hebben er van genoten G.R mooi
        eos 600 d
        lens 18-135 canon 10-22canon

Comment

Ik sluit me aan bij mijn voorgangers
          mooi en interessant hoe ze de cheques bekijkt en alles loep zuiver een 10
          grt,
          Pimpeltje
          Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
          Pimpel

Comment

Als reeks geslaagd
            Een werkomgeving op een ongewone manier goed in beeld gebracht. Oog voor alle radertjes die mee draaien. Laatste foto loon naar werken maakt het af.
            De foto's elke dag plaatsen was voor mij zo iets als vroeger een stripverhaaltje in de krant.
            Je kijkt telkens uit naar de volgende om het verloop van het verhaal te kennen.
            Aan alle mooie liedjes komt helaas een eind.
            Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Weer een prachtige, Raymond.
              Mooi camerastandpunt en dito omzetting.
              Krachtige reeks, spijtig dat die ten einde is maar je zal ons wel met iets anders bekoren dan.
              Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
              "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

volg de voorgangers, weer sterk ,en pree kan nooit niet slecht zijn he een mooie en vooral leerrijke reeks qua foto's en commentaren bedankt

grtjes

Comment

Het was een knappe reeks, G.R.
                  Canon EOS 550d - 18-55mm IS + 55-250mm IS

Mijn Flickr pagina

Comment

Hey Raymond,

Alea jacta est.

Het is (was) een zeer knappe reeks.

Bij de laatste mogen we nog even 'over de schouder" meekijken... Leuk standpunt die alweer niet alledaags is...

Bedankt voor de 9 mooie foto's en de spanning van ieder dag ene te posten....
                    We komen nu in een leegte...Niets meer om naar uit te kijken...

Groeten,

Laurent
                    We moeten doen wat we kunnen.... zolang het maar plezant blijft !!!

Comment

Misschien inderdaad wel een ideetje om de volledige reeks eens in een webalbum te posten.

Leuk hoe de cheques een voor een bekeken worden om te zien waarvoor ze allemaal korting krijgt. Heel mooie omzetting ook
                      Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Comment

mooie reeks geweest en genoten maar:
                        had als laatste foto wel een werknemer verwacht, die na een dag werken weer huiswaarts keerde, bv iemand die de deur afsluit en met zijn/haar attachékoffertje het pand verlaat.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mooie afsluiter ( de afrekening ) van een knappe reeks waar ik van heb genoten.
                          Mijn conclusie : Een aparte eigenzinnige kijk met verrassende camerastandpunten eigen aan uw stijl van fotograferen

Comment

Weer een mooie GR, stukken beter dan de vorige in kleur. Men voelt zich betrokken in deze, je blik gaat automatisch over de schouder mee naar de cheque.
                            Photography is an art of observation.

Comment

Raymond,

ben wel benieuwd naar je verdere toelichtingen. Vraag me nog altijd een beetje af waar je met je eerste naar toe wilde. (anonimiteit ???)

mooie reeks geweest en genoten maar:
                              had als laatste foto wel een werknemer verwacht, die na een dag werken weer huiswaarts keerde, bv iemand die de deur afsluit en met zijn/haar attachékoffertje het pand verlaat.
                              grt,bouk.
                              Hier volg ik Bouk tot op de letter maar aangezien jij de scenarist bent bepaal je ook zelf hoe je serie eindigt.
                              Ze was echt leuk om ze dag op dag te volgen en ik zou zeggen nog van datte...

Groetjes
                              Marc
                              Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Working...
                              X