Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
inderdaad te rood , de foto' qua standpunt vind ik goed ,voor nachtfoto 's misschien groter f getal , meer foto's nemen met verschillende sluitertijden en kiezen die u het beste bevalt , oefenen en proberen zou ik zeggen juist zoals ik
inderdaad te rood , de foto' qua standpunt vind ik goed ,voor nachtfoto 's misschien groter f getal , meer foto's nemen met verschillende sluitertijden en kiezen die u het beste bevalt , oefenen en proberen zou ik zeggen juist zoals ik
grtjes
Ik denk dat ik niet groter kon gaan.
Ik zal u 2 de tip zeker opvolgen.
Met oefenen kom je ver!
Groetjes
Te rood en f-getal is al gezegd en dat vind ik ook. Misschien je witbalans wat aanpassen tenzij jij zegt dat het inderdaad zo rood was door lichtpolutie.
Compo in #1 vraagt naar symmetrie, die is er bijna, op enkele cm na - misschien wat bijsnijden, maar best de volgdende keer onmiddelijk aandacht aan geven.
Compo bij #2 vind ik wat warrig aan de linkerzijde, er is nu niet een duidelijk onderwerp. Indien mogelijk een stap (of twee) naar rechts zodat je de eerste struik uit beeld houd en de waterloop je de foto indraagt.
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Te rood en f-getal is al gezegd en dat vind ik ook. Misschien je witbalans wat aanpassen tenzij jij zegt dat het inderdaad zo rood was door lichtpolutie.
Compo in #1 vraagt naar symmetrie, die is er bijna, op enkele cm na - misschien wat bijsnijden, maar best de volgdende keer onmiddelijk aandacht aan geven.
Compo bij #2 vind ik wat warrig aan de linkerzijde, er is nu niet een duidelijk onderwerp. Indien mogelijk een stap (of twee) naar rechts zodat je de eerste struik uit beeld houd en de waterloop je de foto indraagt.
Bedankt voor de opmerkingen, zal er volgende keer proberen op te letten!
Comment