Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nachtfotografie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nachtfotografie

Wat vinden jullie van deze beelden?

Re: Nachtfotografie

Oorspronkelijk geplaatst door NathalieVdBossche Bekijk bericht
    Wat vinden jullie van deze beelden?
    vind ze beide te rood.
    wat waren je instellingen?
    (exif).
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      vind ze beide te rood.
      wat waren je instellingen?
      (exif).
      grt,bouk.
      Foto 1

F/4.5
      ISO 100
      Belichtingstijd: 5 sec
      Brandpuntsafstand 70 mm

Foto 2

F/4.5
      ISO 100
      Belichtingstijd: 10 sec
      Brandpuntsafstand 70 mm

Comment

inderdaad te rood , de foto' qua standpunt vind ik goed ,voor nachtfoto 's misschien groter f getal , meer foto's nemen met verschillende sluitertijden en kiezen die u het beste bevalt , oefenen en proberen zou ik zeggen juist zoals ik

grtjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B.Bibber Bekijk bericht
          inderdaad te rood , de foto' qua standpunt vind ik goed ,voor nachtfoto 's misschien groter f getal , meer foto's nemen met verschillende sluitertijden en kiezen die u het beste bevalt , oefenen en proberen zou ik zeggen juist zoals ik

grtjes
          Ik denk dat ik niet groter kon gaan.
          Ik zal u 2 de tip zeker opvolgen.
          Met oefenen kom je ver!
          Groetjes

Comment

Te rood en f-getal is al gezegd en dat vind ik ook. Misschien je witbalans wat aanpassen tenzij jij zegt dat het inderdaad zo rood was door lichtpolutie.
            Compo in #1 vraagt naar symmetrie, die is er bijna, op enkele cm na - misschien wat bijsnijden, maar best de volgdende keer onmiddelijk aandacht aan geven.
            Compo bij #2 vind ik wat warrig aan de linkerzijde, er is nu niet een duidelijk onderwerp. Indien mogelijk een stap (of twee) naar rechts zodat je de eerste struik uit beeld houd en de waterloop je de foto indraagt.
            Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
            "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
              Te rood en f-getal is al gezegd en dat vind ik ook. Misschien je witbalans wat aanpassen tenzij jij zegt dat het inderdaad zo rood was door lichtpolutie.
              Compo in #1 vraagt naar symmetrie, die is er bijna, op enkele cm na - misschien wat bijsnijden, maar best de volgdende keer onmiddelijk aandacht aan geven.
              Compo bij #2 vind ik wat warrig aan de linkerzijde, er is nu niet een duidelijk onderwerp. Indien mogelijk een stap (of twee) naar rechts zodat je de eerste struik uit beeld houd en de waterloop je de foto indraagt.
              Bedankt voor de opmerkingen, zal er volgende keer proberen op te letten!

Groetjes Natalie

Comment

Working...
              X