Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Gister werd hier een werkeiland binnen gesleept ppppffff wat een hoog geval
DE masten staan niet helemaal recht maar ze waren hem op zijn plaats aan het trekken !!!1
Toch even uitgeprobeerd maar of het goed is .........
Je had daar weer mooi licht en sfeer Pimpeltje, maar kan het niet een beetje scherper (opgepast : een beeeeeeetje ) waarschijnlijk het contrast ieeeeeeeetsje verhogen kan al voldoende zijn ! Ik krijg toch de kriebels om eens in je omgeving te komen neuzen hoor, lijkt me daar een keitoffe fotografische omgeving te zijn
How maar G.R.....Pimpeltje groeit...
Digitaal kuist ze zelfs al poep op van een roofvogel... zonder dat het al te veel opvalt
G.R. heeft wel gelijk. Zal je eens een PM'ke sturen hoe je dat met jouw software kunt verbeteren. Maar let op.....dat is echt mijn keukengeheim hé....hier niet verder vertellen hé
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Ik krijg toch de kriebels om eens in je omgeving te komen neuzen hoor, lijkt me daar een keitoffe fotografische omgeving te zijn
Raymond, 'k had ook al zo'n gedacht. Denk dat ik deze zomer met de motor eens die richting uitga (zien of ik Pimpeltje competitie kan aandoen op fotografisch vlak)
Ik ga niet de culinaire toer op met geheime recepten over roofvogelpoep, maar zeg effenaf dat ik het een mooie foto vind. Geslaagde compo, prachtige wolken,....
Ik denk dat Pimpeltje in 'Zicht' woont. Op het weerbericht zeggen ze steeds dat er mooi weer in zicht is en het weer op die foto is toch stukken beter dan wat ik hier de laatste tijd heb
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Je had daar weer mooi licht en sfeer Pimpeltje, maar kan het niet een beetje scherper (opgepast : een beeeeeeetje ) waarschijnlijk het contrast ieeeeeeeetsje verhogen kan al voldoende zijn ! Ik krijg toch de kriebels om eens in je omgeving te komen neuzen hoor, lijkt me daar een keitoffe fotografische omgeving te zijn
iK DURF HET NIET MEER !!!!!!
BEN BANG OM HET WEER TE VERKNOEIEN .
iK ZIT SAMEN MET MIJN MAN ALLES UIT TE PROBEREN MET EEN BLOEDDRUK VAN 500
Dank je wel voor je leuke reactie jullie zijn me toch niet voor de gek aan het houden ?
gr,
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Pimpeltje, rustig ademen, inademen-uitademen-...
Zo'n bloeddruk is niet gezond of het moet van niet menselijke aard zijn
Ik hou je in ieder geval niet voor de gek. 'k zou niet durven en Raymond en Marc zijn ook al voor geen stuk te vertrouwen, euh bedoel stuk voor stuk te betrouwen
Echt, wat je hier de laatste tijd toont is van een zeer goed niveau. OK, niet pro, geen wereldwijde exposities maar toch degelijk werk waar ik van kan genieten.
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Pimpeltje, volgens ik die kerels ken, wij proberen onze meningen eerlijk over te dragen en te helpen waar mogelijk ook al kunnen onze meningen verschillen, doch wij doen dit met respect. En wij lachen ook eens graag (eens lekker uit de bol gaan) zonder kwetsende of vernederende bedoelingen, daarom plaatsen we bij die opmerkingen voor alle duidelijkheid ! Het gevaar schuilt in het interpreteren en hoe ver de grens reikt voor de één tot de andere persoon. In ieder geval wij zijn goed menende commentatoren hoor
Mijn visie tot het contrast of iets scherper blijft gelden
Oh ik weet zeker dat dit nu echt even lol maken is
Geeft niets hoor en ik kan goed tegen commentaar als het door de beugel kan
Juist daar heb ik van geleerd !!!
Maar om mijn foto,s steeds te verprutsen dat is zonde !!
Eerst oefenen , oefenen ,oefenen
Ik ben zeer blij met deze leuke plek om te leren en te "Showen"
Nu ga ik weer verder maar nog even met andere foto,s
Dank jullie wel voor deze leuke reactie !!!!
P.S. ik hoef geen prof te worden hoor !!!!
grt,
Pimpeltje
Pimpel
Pimpeltje, rustig ademen, inademen-uitademen-...
Zo'n bloeddruk is niet gezond of het moet van niet menselijke aard zijn
Ik hou je in ieder geval niet voor de gek. 'k zou niet durven en Raymond en Marc zijn ook al voor geen stuk te vertrouwen, euh bedoel stuk voor stuk te betrouwen
Echt, wat je hier de laatste tijd toont is van een zeer goed niveau. OK, niet pro, geen wereldwijde exposities maar toch degelijk werk waar ik van kan genieten.
Dank je , dank je , dank je wel
lekker alles van een leuke kant bekijken daar heb je mij mee hoor
en mijn bloeddruk is nu 80
grt,
Pimpeltje
Pimpel
Pimpeltje, pimpeltje, nu maak je het mij toch echt te moeilijk.
Ik tracht te vergelijken tussen 1 en update, het enige wat mij hier opvalt is een andere uitsnede? Maar ja mijn ogen zijn nog niet geoefend genoeg
Met of zonder update, het blijft een plaatje
Laat je bloeddruk maar zakken, het is nergens voor nodig
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Kijk, je gaat me misschien niet geloven hé?
Maar ik keek naar de opnames zonder te kijken wie ze geplaatst had.
En... de naam Pimpeltje komt spontaan in m'n gedachten, ik scroll terug naar boven, en rara wat zie ik staan... juist
ik val misschien in herhaling,
maar als ik iets van u open doe, ik denk dat mijn mond al open staat van verbazing voor ik je foto zie, en dacht ook dat jij in een mooie streek woont,
weer een schitterende foto grt Rosie
GROETJES ROSIE
Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55
Comment