Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Moeras in Polen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Moeras in Polen

Bedankt iedereen voor het kijken en de leuke commentaar!
    Ik heb aanpassingen gemaakt volgens de suggesties.

Persoonlijk vind ik mijn originele nog steeds de beste.
    @Plaatwerker: Het lijkt idd of de foto een beetje scheef is, maar is genomen vanop een statief en staat eigenlijk perfect recht hoor. Ik zie wel wat je wil zeggen en daarom heb ik ook even de 'rechte' versie er bij geplaatst.

Groeten,

Kevin
    Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS + EF 50mm f/1.8 MKII + Metz Mecablitz 58 AF-1 en Panasonic Lumix DMC-TZ5 compactje

Comment

Knappe opname en ik ga voor het originele beeld. Het heeft iets onwezelijks en vreemd met die kleuren in het water ... 't Lijkt me nu niet de gezelligste plaats om een winterwandeling te doen.
      groeten,
      deka
      There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Deze foto is genomen vanop een verhoogje dat boven het moeras zweeft. Echt mooi om daar rond te wandelen, het wandelpad loopt als een lange stijger door het moeras. De bruine kleuren in het water worden denk ik veroorzaakt door modder die vrijkomt door de dooi. Op dat moment was het +2 C°
        Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS + EF 50mm f/1.8 MKII + Metz Mecablitz 58 AF-1 en Panasonic Lumix DMC-TZ5 compactje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThaDoc Bekijk bericht
          ... @Plaatwerker: Het lijkt idd of de foto een beetje scheef is, maar is genomen vanop een statief en staat eigenlijk perfect recht hoor. Ik zie wel wat je wil zeggen en daarom heb ik ook even de 'rechte' versie er bij geplaatst.
          De rechte update staat inderdaad keurig recht. Een waterpas op het statief zegt niet alles
          hoor. Maak eens de zelfde foto twee maal waarvan één met het statief 180º gedraaid en
          vergelijk de resultaten.

Oorspronkelijk geplaatst door ThaDoc Bekijk bericht
          ... De bruine kleuren in het water worden denk ik veroorzaakt door modder die vrijkomt door de dooi. Op dat moment was het +2 C°
          Veelal komen die kleuren door gemineraliseerd kwelwater (dat natuurlijk ook de modder kleurt).
          Van waardering geniet ik.
          Van kritiek leer ik.

Comment

Working...
          X