Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Welnu Renske, jij bent knap bezig in het ingewikkelde wereldje van de abstractie. Zoals je zelf al beseft denk ik, een discipline voor een beperkte doelgroep doch niettemin boeiend en vooral artistiek met grote inhoudelijke waarde ! Goede beheersing van de supplementaire kleuren, sterk diagonaal versterkt door de tegenliggende sfeervolle diagonaaltjes. Mijn hartje smelt want ik hou daarvan
Vind deze wa een minder geslaagd abstractje vind de overgang van kleuren niet zo geslaagd ook de aanwezige ruis kijkt niet lekker.
Maar doe vooral verder met je abstractjes want je bent goe bezig
Welnu Renske, jij bent knap bezig in het ingewikkelde wereldje van de abstractie. Zoals je zelf al beseft denk ik, een discipline voor een beperkte doelgroep doch niettemin boeiend en vooral artistiek met grote inhoudelijke waarde ! Goede beheersing van de supplementaire kleuren, sterk diagonaal versterkt door de tegenliggende sfeervolle diagonaaltjes. Mijn hartje smelt want ik hou daarvan
dank u Raymond, wel het zit zo ik hou me graag bezich met fotografie maar heb het soms wat lastig met de begrenzing er van een portret moet zus en zo zijn en landschap zo en zo en een abstractie is eindeloos hier kan ik me eens goed laten gaan.
logica brengt je van a naar b, mijn fantasie brengt me overal dat is wat ik een dachtig ben bij het maken van dergelijke beelden.
maar het is alles behalve simpel te noemen
Comment