Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Weeral een mooie Raymond
Het water dat van de ruiten loopt, de beweging in de hand, de geconcentreerde blik...
Natuurlijk door je model zo helder weer te geven (op haar gezicht rechts kantjeboord) heb je wel een heel witte hemel...maar dat zal wel een bewuste keuze geweest zijn
Groetjes
Marc
Last edited by Brombeer; 22 januari 2011, 08:49.
Reden: Dikke duim
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
"Ieder heeft zo zijn visie en jij zal daar nu mee geconfronteerd worden, succes" jouw woorden G.R. (bij EllenJ) en zo helemaal waar ook voor deze kantoor-serie.
Ik vind deze kantoor-serie ongelooflijk boeiend en goed
Verrassende standpunten en compo's en grijzen in je zwart-wit , vooral hoe je je inleeft in de personen en hun werk
Natuurlijk 'kijken' sommige foto's moeilijker dan doorsnee-foto's en dan is de reactie om hem aan te passen aan meer gebruikelijke beelden, top dat je dat niet gedaan hebt.
Ik heb vaak geen tijd om regelmatig reacties op foto's te geven, wel om af en toe even te kijken in deze beginnershoek en geniet daarvan!
Weeral een mooie Raymond
Het water dat van de ruiten loopt, de beweging in de hand, de geconcentreerde blik...
Natuurlijk door je model zo helder weer te geven (op haar gezicht rechts kantjeboord) heb je wel een heel witte hemel...maar dat zal wel een bewuste keuze geweest zijn
Groetjes
Marc
In dergelijke omstandigheden heb je geen keuze Marc, dan is het roeien met de riemen... En uit ervaring zal je wel weten wat tegenlicht betekent
Dank u voor je zacht gebrom
Oorspronkelijk geplaatst door BarkingfangioBekijk bericht
Het is voor mij reeds glashelder..... dit is een keigoede compo die deel uit maakt uit een keigoede reeks....
Alweer nen voltreffer...
De dagen zijn wel lang om te moeten wachten op uw volgende foto....
Groeten,
Laurent
Van elke dag moet je genieten Laurent en moet je weten dat de dagen aan 't lenge zijn
Dank je, neem anders een slaappilleke (de tijd gaat zo voorbij)
Heel mooi hoe je deze werkende vrouw hebt weten vast te leggen. Het standpunt is zeer goed gekozen en het is een zeer helder beeld (wat mij niet evident lijkt in deze omstandigheden).
Knap ... echt een portret dat hier nu voor zichzelf spreekt. Ook mooi hoe je de poetsvrouw in volle actie gefotografeerd hebt.
groeten,
Dat is zo, en om nog dit resultaat te bereiken onder die omstandigheden (tegenlicht, door venster getrokken,...) vind ik het zeer goed
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Comment