Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik vind de derde de origineelste. De andere twee zijn eerder "gewoontjes". Wat me wel stoort is dat de vensterrand (derde foto) scheef loopt. Voor de rest een architectonische foto
2 en 3 zijn voor mij de beste uit de reeks in die volgorde.
Op 1 is er te veel waar mijn aandacht naar toe gaat. Geeft mij ook het gevoel dat er niets recht in staat.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Over dat scheef lopen, ik heb eigenlijk gekeken naar de witte paal. De witte paal staat nu verticaal en de rest wat scheef. Anders liepen de ramen recht en stond de paal scheef :-).
Over dat scheef lopen, ik heb eigenlijk gekeken naar de witte paal. De witte paal staat nu verticaal en de rest wat scheef. Anders liepen de ramen recht en stond de paal scheef :-).
Ik heb eens geprobeerd om het recht te zetten maar dan klopt het perspectief precies niet. Rare foto op dat vlak :-)
eerste zou de betere zijn op vlak van stedelijk landschap.
waren er niet de storende schaduwen op de voorgrond.
twee is matig.
drie vind ik dan de minste.
zou enkel kunnen dienen als architectonische documentatie, maar heeft als foto het minste inhoud van de drie.
Comment