Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

liña de neve

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: liña de neve

Renske, ik ben niet zo technisch aangelegd. Voor mij primeren kleuren en gevoel.
    Ik heb deze al meermaals bekeken en kwam er niet goed uit. De update daarentegen bevalt me weer
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Mijn voorkeur gaat naar de eerste versie. Veel subtieler, zachter, fijggevoeliger. Wel zou ik de kader niet in 't zwart plaatsen maar eerder in donkergrijs.

Comment

Hola Renske,

Para mi la N° dos....

De lijnen zijn volgens mij niets anders dan de relieflijnen van de berg zelf hoor....

Hasta luego,

Laurent
        We moeten doen wat we kunnen.... zolang het maar plezant blijft !!!

Comment

Ik hou meer van de eerste, subtiel en intrigerend. Doet mij denken aan een tentoonstelling van een of andere schilder wiens naam ik niet meer weet en die wit op wit schilderde, heel zacht, heel uitnodigend om naar te kijken.
          Canon EOS 550D + Canon 18-55 IS + Canon 55-250 IS + Canon Speedlite 430EX II
          Canon Powershot G9 + Canon WP-DC21 Onderwaterhuis

Comment

(Die platte schermen van tegenwoordig... bij mij verandert de helderheid afhankelijk van mijn kijkhoek.)

Op het eerste zicht vond ik de eerste wat te wit, maar als ik wat beter/anders kijk... Alhoewel ik de rechterkant van het randje in de update ook wel knap vind. Misschien kan je deze nog samenvoegen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mich_ Bekijk bericht
              (Die platte schermen van tegenwoordig... bij mij verandert de helderheid afhankelijk van mijn kijkhoek.)

Op het eerste zicht vond ik de eerste wat te wit, maar als ik wat beter/anders kijk... Alhoewel ik de rechterkant van het randje in de update ook wel knap vind. Misschien kan je deze nog samenvoegen?
              daar was ik net mee bezig toen je dit schreef, udate 2 online

groetjes
              renske

Comment

Nummer 1 voor mij: lekker subtiel, naar het abstracte toe. Ik vind het juist een sterk beeld omdat je niet veel ziet op de foto, maar er toch naar kunt blijven kijken.
                Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

Eindeloos kan je er naar kijken en je eigen verhalen erbij verzinnen .... Je kijkt naar " zeer weinig " maar dit laat juist heel wat toe ....
                  Mooi en ik ga voor het origineel.
                  groetenn,
                  deka
                  There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Renske, verdorie dat is een moeilijke bevalling. Kan je geloven, nu dat ik deze drie verschillende presentaties zie, ik toch voor de eerste opteer enkel en alleen voor de esthetica van het beeld Ja de hersentjes doen al wat moeilijk, begin te stotteren, zie maar uit één oog... op bepaalde momenten Wat en hoeveel voor mijn penitentie
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Barkingfangio Bekijk bericht
                      Normaal vraag ik 1 fles champagne/woord voor vertalingen... maar ge hebt geluk, als de vrijdag nen 21ste is, is't voor niets
                      Verdorie, Marc, moeten we nu echt to Oktober wachten

Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
                      Eindeloos kan je er naar kijken en je eigen verhalen erbij verzinnen .... Je kijkt naar " zeer weinig " maar dit laat juist heel wat toe ....
                      Subtiel en mooi.
                      Ik twijfel tussen het origineel of update 2, dan toch maar update 2

Mvg
                      Philip
                      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                      "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Nee, nee saphi van mij kun je direct een fles krijgen....Maare het kwam van Laurent

@ Bluespics: sorry, je kunt mij niet bekoren. De eerste

Groetjes
                        Marc
                        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Voor mij de eerste,er is zo weinig te zien en toch blijf ik er langst naar kijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                            Nee, nee saphi van mij kun je direct een fles krijgen....Maare het kwam van Laurent

@ Bluespics: sorry, je kunt mij niet bekoren. De eerste

Groetjes
                            Marc

de eerste is toch ook van mijn hand.

groetjes
                            renske

Comment

'k Zou durven zeggen...een goede hand

Groetjes
                              Marc
                              Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                                'k Zou durven zeggen...een goede hand

Groetjes
                                Marc
                                dank u

groetjes
                                renske

Comment

Working...
                                X