Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kasteel van Horst Little Planet Panorama

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kasteel van Horst Little Planet Panorama

Oorspronkelijk geplaatst door Mikka Bekijk bericht
    Dat heb ik niet geschreven, maar waar zit het verschil tussen een foto en PS-kunst ?

http://forum.belgiumdigital.com/f66/...ar-348103.html

Dat is ook allemaal heel schoon, maar dit is toch "puur" PS ?
    Dat mag allemaal voor mij wel, maar heb er alleen mijn bedekkingen bij.
    Als er zo verder discussie is over een bewerking in PS hoeft het voor mij niet in de HOF hoor ik ben al tevreden met de reacties die ik heb gekregen van mensen die wel van bewerkigen houden, maar de foto moest wel eerst gemaakt worden alvorens die kon bewerkt worden en het was zeker niet mijn bedoeling om hier onrust te zaaien, en bij het plaatsen van de bewerking heb ik wel gevraagd op het gepast was om iets in die aard te plaatsen.

Groeten
    Renée

Comment

Allemaal bedankt voor zeer leuke reacties

Ik ben er zelf van geschrokken dat deze foto in de Hall of Fame is gekomen , maar ik vind het wel Super . Of het nu in den HoF past of niet op een Fotosalon van Foto Crea te Wommelgem ,hingen deze ook tegen de muur dit wil ook al iets zeggen , dus het moet kunnen .

Het is begonnen bij een 10 mm shot dan omgezet in HDR verder een vervormfilter toegepast en afgewerkt klaar was hij

Groeten

Joeri
      Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
      www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
        Ik wou het niet cru stellen, maar dit is mijn mening. Eerlijk, rechtuit en er niet omheen gedraaid.
        Hadden we niet een wondermooie topic "plaats eens een extreme PS-bewerking"? Nou het precedent is geschapen: vanaf nu is uw topic obsolete!

Graag!
        Vinny ik bedoelde nu zo cru gewoon als een manier voor je eerlijk uiting zoals ik je ken..Daar heb je ook iets aan..

En inderdaad kan je in het draadje "plaats eens een extreme PS-bewerking"ook zulke opnames plaatsen en HOF materiaal zien.
        Welliswaar zonder de vele normale reacties maar toch een zeer boeiend Topic.
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
          Welliswaar zonder de vele normale reacties maar toch een zeer boeiend Topic.
          Dat is er een ook een terechte plaats voor, he? En blij dat JVS er toch met z'n ps-werkje in den HOF geraakt is. Zeer terecht ook natuurlijk
          www.brunodyserinck.be
          https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Working...
          X