Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kinderportretje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kinderportretje


    [IMG]ttp://i52.tinypic.com/1qlg1k.jpg[/IMG]
    Dit portretje werd genomen op een familiefeestje met de reporatgeflits,de achtergrond viel nogal tegen,was wel voldoende onscherp,maar niet mooi,daarom heb ik een poging gedaan tot extrageren,graag jullie mening,bedankt voor de reacties,groetjes Francine
    Last edited by Francine Versluys; 1 februari 2011, 09:32. Reden: Hopelijk de betere versie
    Zo veel mensen, zoveel meningen
    Groetjes Francine

  • #2
    Re: kinderportretje

    Als je vluchtig kijkt valt het bijna niet op. Als je uit vergroot zie je het miniem. Ik denk mocht de achtergrond een andere kleur hebben, grijstint, denk ik dat je het niet meer zou zien. Mondje dicht en ik was er niet eens over gestruikeld
    Toch goed gedaan
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

    Comment


    • #3
      Re: kinderportretje

      Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
      Als je vluchtig kijkt valt het bijna niet op. Als je uit vergroot zie je het miniem. Ik denk mocht de achtergrond een andere kleur hebben, grijstint, denk ik dat je het niet meer zou zien. Mondje dicht en ik was er niet eens over gestruikeld
      Toch goed gedaan
      Bedankt Anaisje
      Zo veel mensen, zoveel meningen
      Groetjes Francine

      Comment


      • #4
        Re: kinderportretje

        wat een schatje heb je daar!

        Comment


        • #5
          Re: kinderportretje

          Oorspronkelijk geplaatst door Silvia Bekijk bericht
          wat een schatje heb je daar!
          ja he leuk ventje hoor
          Zo veel mensen, zoveel meningen
          Groetjes Francine

          Comment


          • #6
            Re: kinderportretje

            Heu...nog ff oefenen...in een vaste hand. Uitgeschoven aan z'n oortje?