Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
zo krijg ik hoe langer hoe meer zin in extreme PS bewerkingen,
heel mooi gedaan, zou hem ook met een link plaatsen in Plaats eens een extreme CS in het forum
Groetjes
Renée
Ik ontdekte Little planet of Polar panorama 2 jaar terug op een fotosalon van foto crea in Wommelgem ik was er zo van onder de indruk . Mijn eerste gedacht toen was die fotograaf moet een zeer lange stok hebben om zijn fototoestel zo hoog te houden Nu in de eerste Zoom.nl van dit jaar staat een Expertcursus Panorama fotografie , ik ben gaan googelen en gaan proberen . Het is een heel eenvoudige bewerking , de afwerking vraagt wel wat tijd maar ook zeer leuk Het verscherpen van de foto heb ik enkel via BD-sizer gedaan ,met dit als resultaat
De meeste tutorials zijn in het engels , daarom ga ik er zelf een maken en zal binnenkort te vinden zijn op mijn blog
Groeten
Joeri
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
je was toch vrij origineel met deze creatie.
Niet alleen de computer doet zijn werk, je moet ook een goeie uitgangsbasis en het idee hebben, goe gezien , proficiat met je HoF
Comment