Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
De foto zelf is boeiend; ik ben benieuwd naar wat ik kijk. Het doet me denken aan een waterdruppel op een plant, maar het is moeilijk om zeker te zijn.
De foto zelf is boeiend; ik ben benieuwd naar wat ik kijk. Het doet me denken aan een waterdruppel op een plant, maar het is moeilijk om zeker te zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door BarkingfangioBekijk bericht
Zeeeeeer intrigeren...
Wel een mooie intrige, knap en scherp op de voorgrond, mooie warme kleuren.
Is het een macro detail van een bloem/orchidée. (Ben eens gaan googlen, maar ik vond iets van een euneugh....maar dat is het dus zeker niet hé)
Groeten,
Laurent
jullie zijn in de goeie richting aan het zoeken, maar tis geen orchidée
In abstracte weergaven heb ik weinig interesse voor wat het is (de maak er van kan ik wel te weten komen van de auteur, na het oordeel), bekijk enkel de foto wat die me te vertellen heeft. En ik vind het een creatief mooie zowel van kleur als compo Wel wel wel Renske, zo maar los uit de mauw iets anders toveren ?
In abstracte weergaven heb ik weinig interesse voor wat het is (de maak er van kan ik wel te weten komen van de auteur, na het oordeel), bekijk enkel de foto wat die me te vertellen heeft. En ik vind het een creatief mooie zowel van kleur als compo Wel wel wel Renske, zo maar los uit de mauw iets anders toveren ?
ja zo is dat met abstactjes, je meot ze voelen
en deze komt niet uit mijn mauw hoor, wel uit mijn toverdoos
het is een macro opname van de vorming van een nieuw blad van een bananen plant, door dat deze maar om de haverklap water krijgt gaat die "wenen" (vacht afstoten via de bladeren) vandaar traan of bágoa
Comment