Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demy

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Demy

Wat uitgeprobeerd ...
    of ?

Last edited by HumanNature; 17 januari 2011, 09:42. Reden: Foto te groot

Re: Demy

Sofie ik heb je eerder nog eens becommentarieerd en toen was je al op de goede weg. In fotobeoordeling nadien weer knappe low-key's opnames, en nu deze. En je bent nog maar dertien jaar ! Dan ben je een gebeten fotografe en/of een natuurtalent
    Het enige wat ik in deze foto als verbetering kan aanhalen zijn de lichtboxen in de ogen vooral in het rechter oog (voor ons links). Verder vind ik dit een prachtige softvolle foto waarvoor ik mijn petje graag af doe
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Zeer mooie foto...

Je zou volgende keer misschien eens kunne proberen om rechts (voor de foto) van je een groot wit blad of witte karton te houden om het schadow gedeelte een beetje op te vullen met reflectie licht.

Comment

Voor mij een hele mooie. 'k Kan niet verder helpen aangezien ik geen ervaring heb met portretten, maar de combinatie van scherpte en onscherpte vind ik super goed!
        Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

Mooi portret met focus op de ogen, knap!

Heb je er nog een fotobewerking op los gelaten? Het is net of er onderaan met gaussian blur is gewerkt.
          Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

Comment

Ligt 't aan mijn laptopje, of is deze foto echt veel te groot? Hij lijkt me wel goed, maar ik krijg hem niet volledig op mijn schermpje. Kan je effe verkleinen tot maximaal 900 pixels op langste zijde?

mvg,
            Bart

PS: ik geef dan waarschijnlijk nog wel een positieve commentaar ook als ik het nie zo bekijk
            Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Wow, die ogen die stralen echt...
              Nog net even de grootte aanpassen, zou zonde zijn dat deze foto verwijdert wordt...

Comment

[Mod]
                De foto is groter dan de toegestane afmetingen op dit forum. Graag de foto verkleinen en weer zichtbaar plaatsen.

Comment

De foto is verkleind! Dank jullie voor het commentaar!

@ Happy Genes

Ja, ik heb een geëxperimenteerd met photoshop en wat blur toegevoegd, maar helemaal niet veel

Comment

Ben je echt pas 13 Als je daar nu al in slaagt, wat moet het in de toekomst wel niet worden
                    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

knap gedaan, vooral descherpstelling op de ogen.

Comment

Misschien moet ik maar 's wat les gaan nemen bij een 13-jarige...
                        Op talent staat blijkbaar geen leeftijd
                        Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Ik denk dat er vele zijn die les willen hebben op portret gebied
                          Maar hij is om te stelen
                          grt,
                          Pimpeltje
                          Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
                          Pimpel

Comment

zeer mooi portret. Proficiat !
                            There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
                            (Ansel Adams)

Comment

Je kan van iederèèn iets bijleren. Van mij kan je dus leren hoe je het nièt moet doen

Comment

Working...
                              X