Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Demy
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Demy
Sofie ik heb je eerder nog eens becommentarieerd en toen was je al op de goede weg. In fotobeoordeling nadien weer knappe low-key's opnames, en nu deze. En je bent nog maar dertien jaar ! Dan ben je een gebeten fotografe en/of een natuurtalent
Het enige wat ik in deze foto als verbetering kan aanhalen zijn de lichtboxen in de ogen vooral in het rechter oog (voor ons links). Verder vind ik dit een prachtige softvolle foto waarvoor ik mijn petje graag af doeKunst is genieten - genieten is een kunst !
-
Ligt 't aan mijn laptopje, of is deze foto echt veel te groot? Hij lijkt me wel goed, maar ik krijg hem niet volledig op mijn schermpje. Kan je effe verkleinen tot maximaal 900 pixels op langste zijde?
mvg,
Bart
PS: ik geef dan waarschijnlijk nog wel een positieve commentaar ook als ik het nie zo bekijkCanon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
Comment
-
-
Wow, die ogen die stralen echt...
Nog net even de grootte aanpassen, zou zonde zijn dat deze foto verwijdert wordt...
Comment
-
De foto is verkleind! Dank jullie voor het commentaar!
@ Happy Genes
Ja, ik heb een geëxperimenteerd met photoshop en wat blur toegevoegd, maar helemaal niet veel
Comment
-
Comment