Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik ben er aan beginnen tellen maar moest al snel opgeven door evenwichtsstoornissen.
Een hele goeie vind ik deze. Mooi gezien en belicht en dito in in beeld gezet.
Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Een mooie abstracte met die strakke lijnen en de curven van licht.
Als ik deze zelf had genomen denk ik dat ik nog een minieme perspectiefcorrectie had
toegepast om de horizontale streepjes aan de rechterzijde allemaal strak horizontaal te krijgen.
Op de tweede schuine strook van onder zit één wit puntje dat mij net een ietsiepietsie
opvalt. Net als op de 17de.
Last edited by Plaatwerker; 14 januari 2011, 12:12.
Reden: tikfout
Een mooie abstracte met die strakke lijnen en de curven van licht.
Als ik deze zelf had genomen denk ik dat ik nog een minieme perspectiefcorrectie had
toegepast om de horizontale streepjes aan de rechterzijde allemaal strak horizontaal te krijgen.
Op de tweede schuine strook van onder zit één wit puntje dat mij net een ietsiepietsie
opvalt. Net als op de 17de.
Plaatwerker, de perspectiefcorrectie zal ik eens op het gemak bekijken, nog niet echt mijn ding ... Bedankt voor het telwerk, ik kijk morgen met heldere oogjes eens naar de witte stippen. Ik zie ze nu wel, maar zie het niet meer om aan te passen.
Fascinerende opname. Vraag me af waar/wat het (gebouw) is?
steenkst, om te voorkomen dat je een slapeloze nacht tegemoet gaat
Ik probeer te beschrijven wat ik gefotografeerd heb. Dit is eens soort van aluminium bekleding aan de buitenkant van een showroom. Links en rechts heb je uitstalramen. De belichting komt van twee spots op het wandelpad voor de showroom. En nee, ik ben geen eigenares van deze showroom .
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment