Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tellen maar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tellen maar

Tips en commentaar welkom,
    groeten,
    deka

Update na het telwerk van Plaatwerker,
    vlekjes weg, nog geen perspectiefcorrectie

Last edited by deka; 17 januari 2011, 16:30.
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Re: Tellen maar

Ik ben er aan beginnen tellen maar moest al snel opgeven door evenwichtsstoornissen.
    Een hele goeie vind ik deze. Mooi gezien en belicht en dito in in beeld gezet.
    Stel je kritieken niet te scherp...
    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

goed dat je deze hebt omgezet.

greetz
      Cheeta
      Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
      flickr

Comment

als je lang kijkt beginnen de lijnen te dansen, dus aan tellen begin ik niet
        Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Comment

Een mooie abstracte met die strakke lijnen en de curven van licht.

Als ik deze zelf had genomen denk ik dat ik nog een minieme perspectiefcorrectie had
          toegepast om de horizontale streepjes aan de rechterzijde allemaal strak horizontaal te krijgen.
          Op de tweede schuine strook van onder zit één wit puntje dat mij net een ietsiepietsie
          opvalt. Net als op de 17de.
          Last edited by Plaatwerker; 14 januari 2011, 12:12. Reden: tikfout
          Van waardering geniet ik.
          Van kritiek leer ik.

Comment

Niet mijn favoriete soort van fotografie, des ondanks vind ik dit een mooie plaat.
            Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

kan mij ook bekoren
              eos 600 d
              lens 18-135 canon 10-22canon

Comment

Volg mijn voorganger

grt. Ria

Comment

Mooi abstract, ziet er goed uit in Z/W.
                  Zover kan ik niet tellen, laat dat aan plaatwerker over, die geraakt tot 17,
                  Photography is an art of observation.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door riha Bekijk bericht
                    Volg mijn voorganger

grt. Ria
                    En hier nog een. Een leuke plaat die mijn aandacht blijft trekken, goed gedaan!

Comment

Fascinerende opname. Vraag me af waar/wat het (gebouw) is?

Comment

Mysti,Cheeta,KatrienD,Plaatwerker,Anaïsje,Palac,Ri ha,Pixxel,Makwa,Steenkst,

Allen bedankt voor het kijken en het commentaar.
                        Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                        Een mooie abstracte met die strakke lijnen en de curven van licht.

Als ik deze zelf had genomen denk ik dat ik nog een minieme perspectiefcorrectie had
                        toegepast om de horizontale streepjes aan de rechterzijde allemaal strak horizontaal te krijgen.
                        Op de tweede schuine strook van onder zit één wit puntje dat mij net een ietsiepietsie
                        opvalt. Net als op de 17de.
                        Plaatwerker, de perspectiefcorrectie zal ik eens op het gemak bekijken, nog niet echt mijn ding ... Bedankt voor het telwerk, ik kijk morgen met heldere oogjes eens naar de witte stippen. Ik zie ze nu wel, maar zie het niet meer om aan te passen.

Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
                        Niet mijn favoriete soort van fotografie, des ondanks vind ik dit een mooie plaat.
                        Anaisje, geen probleem dat dit niet je favoriete fotografie is. We hebben gelukkig niet allemaal dezelfde smaak ...

Oorspronkelijk geplaatst door steenkst Bekijk bericht
                        Fascinerende opname. Vraag me af waar/wat het (gebouw) is?
                        steenkst, om te voorkomen dat je een slapeloze nacht tegemoet gaat
                        Ik probeer te beschrijven wat ik gefotografeerd heb. Dit is eens soort van aluminium bekleding aan de buitenkant van een showroom. Links en rechts heb je uitstalramen. De belichting komt van twee spots op het wandelpad voor de showroom. En nee, ik ben geen eigenares van deze showroom .

groeten,
                        deka

Comment

volgens mij zijn het er 111 manman ik ben nu wel wat duizelig

Comment

Diron,

Oorspronkelijk geplaatst door diron Bekijk bericht
                            volgens mij zijn het er 111 manman ik ben nu wel wat duizelig
                            Oef, nu zal ik kunnen slapen nu ik weet hoeveel lijnen er zijn ... Bedankt voor het telwerk.

groeten,
                            deka

Comment

Ik begin er niet aan Mevr. Deka Het is wel een sfeervolle opname met intrigerend lijnenspel en knap van vlakverdeling. Strak en wat surrealistisch
                              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Working...
                              X