Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Watervallende kratertjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Watervallende kratertjes

Eentje waar ik al vaak voorbij ben gereden, maar nog niet bezocht had tot twee weken geleden. Echt de moeite waard , maar ik weet niet of ik het indrukwekkende landschap goed heb kunnen overbrengen...

Re: Watervallende kratertjes

Heel goed gezien Mich hier zit actie diepte en spektakel in door je prima standpunt Alleen heb je pech met het licht en waarschijnlijk ook door het seizoen (somber), te weinig aan dynamiek. Zou hier later toch nog eens een opname van maken, interessant
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Je hebt gelijk. Er stoorde mij ook iets aan de foto. Lichter maken kwam niet natuurlijk over, want het was een redelijk sombere dag.

Ik ga later inderdaad nog eens terug proberen te gaan.

Comment

Ben mee met de rest, goeie compo, boeiend onderwerp maar met de juiste weersomstandigheden zit er meer in...

Comment

mooie locatie , en voor mij naar mijn beginners oordeel een goede foto

grtjes

Comment

Hij heeft het wel die foto! Ik word er bijna ingezogen. Zalig om naar te kijken.
            Heel mooi in beeld gebracht.

Comment

Bedankt voor de commentaren.

Binnen enkele maanden staat hier (hopelijk) een nieuwe versie van.

Comment

sjieke foto, ik vind de sombere sfeer er om de een of andere reden ook wel bij passen. Wat mij ook meteen te binnen schoot is dat het er in de herfst prachtig moet zijn. Misschien kan je dan nog eens proberen.

Maar ik vind het zo ook al een heel mooie foto!

Peace

Comment

Working...
                X