Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vissen met wind

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• vissen met wind

verwijderd
    Last edited by B.Bibber; 28 februari 2011, 20:07.

Re: vissen met wind

gelukkig heeft ze haar hoed vast of hij zou hem aan de haak geslagen hebben
    Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Comment

Een heel toffe ludieke opname Bibber met heel sterk contrast Je donkere partijen toch maar een beetje optrekken zoals ik voorheen al heb gemeld ofwel blijf je trouw aan het keiharde Je weet, de kiezers hebben altijd gelijk hé
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Jammer dat de visser en het standbeeld niet op sterkte punten van de foto staan. Nu twijfel ik een beetje wat het onderwerp juist is... en die verlichtingspaal helpt ook niet mee.

Comment

OP zich wel een grappig gegeven, maar voor mij persoonlijk is er een beetje een wirwar van lijnen ... De vislijnen, de lijnen van de pier, de lantaarnpaal vormen voor mij niet directe de ideale compo . Maar ik vermoed dat er niet veel tijd was om positie te kiezen en alles eens van een andere kant te bekijken ?
          groeten,
          deka
          There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

bedankt voor de reacties

Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
            OP zich wel een grappig gegeven, maar voor mij persoonlijk is er een beetje een wirwar van lijnen ... De vislijnen, de lijnen van de pier, de lantaarnpaal vormen voor mij niet directe de ideale compo . Maar ik vermoed dat er niet veel tijd was om positie te kiezen en alles eens van een andere kant te bekijken ?
            groeten,
            deka
            dat klopt ,toevallig dat die visser daar passeerde,en kon moeilijk vragen om te poseren en het weer was er niet naar om ergens post te vatten en aftewachten en ik heb liefst dat ik niet word opgemerkt

grtjes
            Last edited by B.Bibber; 13 januari 2011, 23:17.

Comment

goeie omzetting en contrasten
              Maar ik heb de indruk dat je iets te veel op de foto wilde hebben, beetje te druk dus

greetz
              Cheeta
              Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
              flickr

Comment

Working...
              X