Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik zou beginnen met de grote reclame voor je blog eraf te gooien. Het trekt compleet de aandacht van de eigenlijke foto weg.
Verder een kleine bewerking (ik ken er niet zo veel van) die je hier kan zien.
Verder vind ik het een beetje jammer dat onder de glaspartij nog een stuk betonmuur met ventilatieroosters is te zien.
De opzet van de foto is wel heel leuk. Vooral de verbindingspunten van de ramen vind ik een leuk effect creëren.
Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
Niet iedereen zal het met mij eens zijn, maar ik vind hem inderdaad in aangepaste vorm veel beter!!!
Maar je moet het natuurlijk zelf ook nog goed vinden, hé.
Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
Mijn voorkeur voor
1. weglaten van de tekst
2. behoud van de betonmuur met roosters
3. croppen van uitsluitend bovenzijde tot het punt waar de bovenlijn van de onderste
glasplaten de rechterzijde snijdt.
De kleur vind ik gewoon niet prettig. Waarom daarmee niet eens wat artistieker
geknutseld? Of ZwartWit?
Nou nee, het is weer een andere uitsnede.
Maar hoe dan ook - mits nog wat opgelicht - blijkt zwart/wit een stuk beter.
Aan de hand van een download van #1 heb ik voor mijzelf iets heel aanvaardbaars gedaan.
Comment