Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vluchtpoging

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• vluchtpoging

nikon 70-300 (125mm) 1/250 f4,8 iso200
    mijn pogingen om een vliegtuig in z'n vlucht te nemen zijn ondermaats kan ik wat advies krijgen van de spotters

Re: vluchtpoging

Ik veronderstel dat die foto is genomen in Oostende? (aangezien de N384WA laatst veel gezien wordt daar)

Hier enkele foto's van mij van recent:

Ik zou persoonlijk in zo'n slecht weer de moeite niet doen om foto's te nemen van vliegtuigen. Ik weet niet of die 70-300 stabilisatie heeft? In de nabewerking heb je allesinds wat meer contrast nodig. Een beetje meer croppen zou ook leuk zijn. Persoonlijk ben ik meer voorstander om de f-waarde rond de 8 te houden bij het spotten aangezien je toch een dieptescherpte moet hebben. Ok, bij slecht weer is dit niet altijd mogelijk. Indien stabilisatie zit je sluiter wel goed. Foto's op 1/40 zijn ook altijd leuk wanneer het toestel op de grond beweegt.

Mvg,
    Yves
    Canon EOS 7D - Canon EF 28-300mm f/3,5-5,6 L IS USM - Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM

Comment

@ostend airport
      bedankt voor de tips zal deze middag nog eens proberen het weer in oostende zal misschien wat opentrekken en het is een lens zonder stabilisatie voor mij is de afrasting te hoog om de landing te nemen zal ook eens croppen en meer contrast
      thnks vos

Comment

Waar zal je staan? Ik ga heel misschien naar de Jetairfly om 14u45. We kunnen misschien eens afspreken? Het weer is wel niet zo goed, maar misschien valt er wel iets van te maken. En het is een blauw vliegtuig op een witte achtergrond ipv wit op wit

Mvg,
        Yves
        Canon EOS 7D - Canon EF 28-300mm f/3,5-5,6 L IS USM - Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM

Comment

@ostend airport
          vlgs mijn gegevens zou egyptair om 14h42 landen en jaf om 14h45 ik dacht om juist voor de landingsbaan op het rond punt torhousestwg/ duinkerksestraat te staan 'k zal daar rond 14h30 zijn heb eerst nog andere verplichtingen misschien tot zo en nogmaals bedankt
          grtjs vos
          Last edited by vos70; 11 januari 2011, 11:29.

Comment

Ik zal er niet zijn. Het weer komt slechter en slechter (het regent nu ook nog). Indien het morgen wat beter is van weer, laat iets weten via een PM.

Mvg,
            Yves

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vos70 Bekijk bericht
              @ostend airport
              bedankt voor de tips zal deze middag nog eens proberen het weer in oostende zal misschien wat opentrekken en het is een lens zonder stabilisatie voor mij is de afrasting te hoog om de landing te nemen zal ook eens croppen en meer contrast
              thnks vos
              Het is ondertussen aan het regenen (grens Oostende/Bredene)
              "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
              500px

Comment

Working...
              X