Ik zou persoonlijk in zo'n slecht weer de moeite niet doen om foto's te nemen van vliegtuigen. Ik weet niet of die 70-300 stabilisatie heeft? In de nabewerking heb je allesinds wat meer contrast nodig. Een beetje meer croppen zou ook leuk zijn. Persoonlijk ben ik meer voorstander om de f-waarde rond de 8 te houden bij het spotten aangezien je toch een dieptescherpte moet hebben. Ok, bij slecht weer is dit niet altijd mogelijk. Indien stabilisatie zit je sluiter wel goed. Foto's op 1/40 zijn ook altijd leuk wanneer het toestel op de grond beweegt.
Mvg,
Yves
Canon EOS 7D - Canon EF 28-300mm f/3,5-5,6 L IS USM - Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM
@ostend airport
bedankt voor de tips zal deze middag nog eens proberen het weer in oostende zal misschien wat opentrekken en het is een lens zonder stabilisatie voor mij is de afrasting te hoog om de landing te nemen zal ook eens croppen en meer contrast
thnks vos
Waar zal je staan? Ik ga heel misschien naar de Jetairfly om 14u45. We kunnen misschien eens afspreken? Het weer is wel niet zo goed, maar misschien valt er wel iets van te maken. En het is een blauw vliegtuig op een witte achtergrond ipv wit op wit
Mvg,
Yves
Canon EOS 7D - Canon EF 28-300mm f/3,5-5,6 L IS USM - Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM
@ostend airport
vlgs mijn gegevens zou egyptair om 14h42 landen en jaf om 14h45 ik dacht om juist voor de landingsbaan op het rond punt torhousestwg/ duinkerksestraat te staan 'k zal daar rond 14h30 zijn heb eerst nog andere verplichtingen misschien tot zo en nogmaals bedankt
grtjs vos
@ostend airport
bedankt voor de tips zal deze middag nog eens proberen het weer in oostende zal misschien wat opentrekken en het is een lens zonder stabilisatie voor mij is de afrasting te hoog om de landing te nemen zal ook eens croppen en meer contrast
thnks vos
Het is ondertussen aan het regenen (grens Oostende/Bredene)
"Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard 500px
Comment