Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

My Boy.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• My Boy.

Is dit iets ?

Ik heb de indruk dat er iets mee scheelt,
    maar kan er m'n vinger niet op leggen wat precies...

Last edited by eressea; 11 januari 2011, 00:45.
    Owner of a Sony Alpha DSLR-550 + Sony 18-55 mm F3.5-5.6 + Sony 55-200 mm F4-5.6 + Sony 50 mm F1.8 + Minolta 70-210 mm F4 (Beercan) + Sigma 24 mm F2.8 + Minolta 35-70 mm F4 + Sony 85 mm F2.8 + Metz Mecablitz 50 AF-1 + Velbon Sherpa 450R

Re: My Boy.

Wat heb jij een heerlijk ventje!

Ik denk, mede door de pose, hij nogal krap bovenaan in het kader zit. Het is alsof hij zich in alle bochten moest wringen om er net in te passen.
    Er hangt ook een beetje een blauw/groene zweem over zijn gezichtje, kijk naar het oogwit in z'n rechteroogje
    Ik zit ook dikwijls nog te sukkelen met witbalans, vandaag nog
    https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk bericht
      Wat heb jij een heerlijk ventje!

Ik denk, mede door de pose, hij nogal krap bovenaan in het kader zit. Het is alsof hij zich in alle bochten moest wringen om er net in te passen.
      Er hangt ook een beetje een blauw/groene zweem over zijn gezichtje, kijk naar het oogwit in z'n rechteroogje
      Ik zit ook dikwijls nog te sukkelen met witbalans, vandaag nog
      Tnx voor 't complimentje!

En de pose was de bedoeling zo hoor,
      maar 't gaat me denk ik vooral over de kleuren...

Ik ben zoiezo niet echt een fan van de "gewone" foto's,
      ik hou wel van wat extremere bewerkingen en gewoon iets "anders"...
      (ben altijd al wat averechts geweest )

Ik vrees dat ik deze keer wat teveel rekening heb gehouden met wat anderen leuk zouden vinden (hoewel dit ook volledig mislukt is :P) en m'n eigen "stijl" niet echt heb gevolgd... Ik heb een eigen stijl (ik hou wel van die groene zweem, vintage stijl, apart kleurenpalet, ...), wat niet door iedereen geaprecieerd wordt, maar ieder z'n ding hé?

Maar belichting en witbalans en dergelijke is idd nog een serieus zwak punt van mezelf!
      Je zou eens de foto moeten zien waarmee ik ben begonnen ... Afschuwelijk!
      Owner of a Sony Alpha DSLR-550 + Sony 18-55 mm F3.5-5.6 + Sony 55-200 mm F4-5.6 + Sony 50 mm F1.8 + Minolta 70-210 mm F4 (Beercan) + Sigma 24 mm F2.8 + Minolta 35-70 mm F4 + Sony 85 mm F2.8 + Metz Mecablitz 50 AF-1 + Velbon Sherpa 450R

Comment

Sorry Lien, eerst je vraag bij de plaatsing en dan aanvullend een hele uitleg, nu weet ik niet wat antwoorden - of toch twee opmerkingen : 1) Blijf bij jou visie en stijl ondanks tegenkantingen (= normale gang van zaken in 't leven). 2) Dit portret lijkt een kopie van de vorige plaatsingen, dus weinig verandering in reactie (s). Ik denk dat je ergens mee in de rats zit, ontevreden bent, maar moeilijk te omschrijven valt ?
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eressea Bekijk bericht
          Is dit iets ?

Ik heb de indruk dat er iets mee scheelt,
          maar kan er m'n vinger niet op leggen wat precies...
          Te krap of te hoog binnen kader (reeds gezegd).
          Reflecties in de ogen verschillen van kleur (vreemd).

Ik vind dat het ventje zo ongelooflijk braaf en lievig overkomt dat het mij tegenstaat.
          Van waardering geniet ik.
          Van kritiek leer ik.

Comment

Working...
          X