Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Dit onderwerp hebben we nog al eens gezien. Deze is weer een andere. Voor mij heel mooi zowel van compo (standpunt) als van kleur, ook de omgeving speelt zijn rol.
Dit onderwerp hebben we nog al eens gezien. Deze is weer een andere. Voor mij heel mooi zowel van compo (standpunt) als van kleur, ook de omgeving speelt zijn rol.
Heel mooie weergave door het anders dan anders standpunt.
Mooie kleuren, goed scherp..... geen opmerkingen van mijnentwege.
Ook je titel goed gekozen : dacht bij het zien van de titel aan een foto genomen in Wissant om 14u30.
Groetjes
Voor mij een van de " anders dan de anderen " die we al gezien hebben.
Mooi standpunt. Tof.
Mooi hoe de lijnen je naar de 14.30H trekken.
Zou hem iets croppen. PM gestuurd.
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
we hebben dit onderwerp idd al enkele keren zien paseren op dit forum.
ik vind dit best wel een origenele compo de keien trekken mijn ogen onmiddelijk naar 14h30 dus ik vind hem
Comment