Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
kiekeboe
Collapse
X
-
-
Re: kiekeboe
Genoeg scherpte waar het hoort, passende DOF. De kleurtjes komen mooi uit.
Wat spijtig van de lichtrefelctie, maar niet makkelijk te vermijden op glanzende amfibien.
Hoewel de compo niet slecht is zou ik die toch meer croppen zodat de verre achtergrond niet meer meespeeld.Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
-
Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk berichtHoewel de compo niet slecht is zou ik die toch meer croppen zodat de verre achtergrond niet meer meespeeld.
grtsLast edited by Edje C; 6 januari 2011, 18:10.Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Comment
-
Sowieso: mooie foto
Alleen, als ik er wat langer blijf naar kijken vind ik het een beetje een onrustig beeld. Ik weet niet meteen waarom. Mogelijk door de honderden minuscule weerkaatsingen (druppeltjes) van de flits op de voorgrond? Misschien te verhelpen door de highlights wat terug te schroeven...
Grtz,
PeterCanon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1
Comment
-
-
Re: kiekeboe + update
Oorspronkelijk geplaatst door ventri Bekijk bericht
heb de foto nu wat meer gecropt en is idd beter zo(bedankt hiervoor)
de highlights ben ik zelfs niet aangeweest maar heb er toch een redelijke oplossing voor gevonden...wat vinden jullie ervan?
graag jullie bevindingen
ofNikon D90 18-105 VR kitlens
Verba docent, exempla trahunt...woorden onderwijzen,voorbeelden doen navolgen
grtz ventri
Comment
-
Bedankt voor de reacties allemaal,we leren telkens bij...mss nog een vraag?
Wat had ik moeten doen om de pootjes ook scherp te krijgen?
Mvg ventriNikon D90 18-105 VR kitlens
Verba docent, exempla trahunt...woorden onderwijzen,voorbeelden doen navolgen
grtz ventri
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ventri Bekijk berichtBedankt voor de reacties allemaal,we leren telkens bij...mss nog een vraag?
Wat had ik moeten doen om de pootjes ook scherp te krijgen?
Mvg ventri
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk berichtIk ben nog niet lang bezig met fotografie, maar ik vermoed een grotere F-waarde? Aan de anderen om mij te verbeteren indien dit niet correct is.
Grtz,
PeterCanon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1
Comment
-
Ik volg Fena, 1 ste crop is de beste, prachtig die kleuren.
Scherpstelpunt ligt misschien een ietsje te ver naar voor om de pootjes scherp te hebben of anders beetje meer scherptediepte.Photography is an art of observation.
Comment
Comment